2 [tracks] House

eruk

Stamgast
Hallo people,
Ik heb hier 2 house tracks, sundown is eigenlijk wel af, die andere is nog niet af, maar wil graag weten of jullie nog tips hebben.
sundown
Sofá cama
alle feedback welkom!

Het aantal antwoorden is helemaal niet representatief voor de kwaliteit van dit nummer, eruk. Sundown vind ik een leuk nummer met een knappe toegankelijke melodie. Alleen jammer van de rhodes die ik vanaf de eerste seconde met Reason associeerde. Het zou niet belangrijk mogen zijn, maar dat zou ik toch trachten te vermijden. De elektrische gitaarsolo past trouwens mooi bij de rest van het nummer. Nice! Het tweede nummer kan ik helaas niet vinden.

Dank je!
ja het klopt wel dat ie uit reason komt ja! bedankt voor de tip, ga misschien wel ff een andere gebruiken.
Hoezo kun je de 2e niet vinden? die staat gewoon goed gelinkt hoor...
meer op of afmerkingen?

Ik vind het best om aan te horen eerlijk gezegd.

Eerste nummertje kabbelt lekker uit de speakers :okdan:

2de nummer geeft helaas een foutmelding.

Het tweede is inderdaad niet juist gelinkt en kan je wel terug vinden als je de bestandsnaam van de andere link weglaat. Ik heb het net beluisterd en het gevoel zit ook wel leuk. Wel jammer dat je baslijntje zo stil staat ten op zichte van je rhodes lead. De melodie van die laatste had ik zelf wat anders ingevuld. Toch niet mis hoor...

mmh raar met firefox doet die 2e link het wel, met IE niet:confused:
Nou je kunt hem idd gewoon hier vinden:
link

Back