Ensoniq DP-Pro os update

djrazor

Cortex Driller
Iemand enig idee hoe ik hieraan kan komen? Ik heb os 1.01, en heb niet alle effecten tot mijn beschikking die in de handleiding beschreven zijn... Het enige wat ik me kan bedenken is dat deze effecten toegevoegd zijn na de update.

Groeten van Dennis.

emu heeft ensoniq weer overgenomen
en creative weer emu ..

dacht dat emu nog wel een website had ..
daar kan je het proberen

en vraag meteen effe een reparatie shop in de buurt mochten ze zelf de updates niet meer hebben ..

succes !

Voor zover ik weet hebben ze het OS nooit meer ge-update....heb er zelf ook 2 met hetzelfde OS.
Die 24bits I/O is er ook nooit meer gekomen.

Werkt wel prima hoor, af en toe crasht 'ie na te snel aan en uit zetten achter elkaar.

Rustig aan ermee en genieten, topbak!

Bij mijn weten staan die compressie dingen e.d pas na de normale effecten bank 3 ofzo.
gewoon ff doorscrollen:)

Dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd:)

Klein schopje; Ik vraag me nog steeds af waarom ik sommige algoritme niet tot mijn beschikking heb, die wel in de handleiding vermeld staan. Volgens de handeiding zijn er 42 algoritmes, ik heb er maar 34...
Zou een mede-DP-Pro-gebruiker misschien even wat moeite willen doen voor mij en even kijken wat bijvoorbeeld algoritme nummer 6 is? Bij mij is dat de dual-mono gate, volgens de manual zou dat algoritme 9 moeten zijn....Algoritme 6 zou volgens de manual de 3bands comp/limiter moeten zijn, die ik dus helemaal niet heb....

Grts Dennis

Back