[Track] Unity

chosenminder

Ouwe rot
Ik heb weer eens een track gemaakt genaamd Unity. Het is een mix van House muziek met Drum and Bass. Het is een vrolijk lied....

Unity

Feedback is welkom,
Veel luister plezier

Ik vind het veel te veel gepriegel met de drums en het ressonance effect, het geluid dat na 40 sec. begint en 2 minuten door gaat slibt de mix van dicht, het gekke geluid in het intro, mag misschien nog in een break terugkomen waardoor het ook wat minder eentonig wordt.
Er zit wel potentie in, maar ik zou het wat gestructureerder maken, zorg voor een break (of meerdere) met een ander akkoordschema.
Maar ja... dat is mijn mening!

Groetjes van Rudo

Hmm Ik vind het eigenlijk te trance achtige. Als je het een mix noemt met d&b en house.
Dit heeft voornamelijk te maken met de lead. Hierdoor passen de drums niet echt in het nummer omdat door het lead geluid je eerder een pompende beat verwacht.
De intro is trouwens wel lekker.

ik vind dit in vergelijking tot de andere nrs die ik nu van je gehoord hebt eigenlijk een erg saaie track melodietje is niet boeiend genoeg om 4 minuten aan te horen en t is idd ook meer trance dan hous of d'n'b

Bedankt voor jullie commentaar. Zelf ga ik hem niet meer veranderen. Neem jullie adviezen mee naar de volgende track en zal hem dus wat meer boeiender maken. :dj:

Back