Paul Jenner
Stamgast
Hallo allemaal.
Mijn naam kennen jullie al maar ik had beloofd wat meer over mijzelf en mijn set te vertellen.
Ik ben 36 lentes, zo grijs als de pest en in het dagelijks leven ben ik Hypotheekadviseur.
Ik doe zelf een poging om House te maken, voornamelijk Trance. Dit ligt inmiddels al meer dan een jaar stil, maar ik probeer de draad weer op te pakken. Dat valt niet mee, maar doorzetten is ook een vak zulen we maar zeggen.
Mijn muzieksmaak is heel breed, qua electronica ben ik bijvoorbeeld ook een liefhebber van Jean Michel Jarre en Yello.
Mijn set is de vogende:
Roland Juno 6
Roland Juno 106
Roland Alpha Juno 1
Korg Prophecy
Kawai K4r
Waldorf Pulse (is te koop !)
Akai S 900
Akai S 1000 HD, 32 Mb
Ik ben nog op zoek naar het volgende:
Roland Juno 60 met Kenton Pro DCB
Akai AX 60
Kawai SX 240
Kawai K3
Yamaha AN1x / Korg Z1/ VA ?
Een GOEIE mengtafel (Sjit, onbetaalbaar dus ...)
(niet alles tegelijk graag !)
Een foto van mijn studiootje is te vinden op mijn website: www.pauljenner.nl
Groeten,
Paul.

Mijn naam kennen jullie al maar ik had beloofd wat meer over mijzelf en mijn set te vertellen.
Ik ben 36 lentes, zo grijs als de pest en in het dagelijks leven ben ik Hypotheekadviseur.
Ik doe zelf een poging om House te maken, voornamelijk Trance. Dit ligt inmiddels al meer dan een jaar stil, maar ik probeer de draad weer op te pakken. Dat valt niet mee, maar doorzetten is ook een vak zulen we maar zeggen.
Mijn muzieksmaak is heel breed, qua electronica ben ik bijvoorbeeld ook een liefhebber van Jean Michel Jarre en Yello.
Mijn set is de vogende:
Roland Juno 6
Roland Juno 106
Roland Alpha Juno 1
Korg Prophecy
Kawai K4r
Waldorf Pulse (is te koop !)
Akai S 900
Akai S 1000 HD, 32 Mb
Ik ben nog op zoek naar het volgende:
Roland Juno 60 met Kenton Pro DCB
Akai AX 60
Kawai SX 240
Kawai K3
Yamaha AN1x / Korg Z1/ VA ?
Een GOEIE mengtafel (Sjit, onbetaalbaar dus ...)
(niet alles tegelijk graag !)
Een foto van mijn studiootje is te vinden op mijn website: www.pauljenner.nl
Groeten,
Paul.