Raad welke synths

Dj Ricos

Stamgast
Heej, misschien is het wel leuk om te raden welke synths en andere spul er word gebruikt bij een track. De bedoeling is dus dat je een track plaatst (mag een link zijn) of anders alleen de titel naam. De andere moeten dan proberen erachter te komen welke apparaten erbij worden gebruikt. Zo leren de beginners ook de instrumenten kennen, die in elke nieuwe tread vragen welke apparaat er voor bv hardcore gebruikt kan worden.!!!!

:dj:

Ik begin met de track:

Shock Force - Release Your Anger

Attachments

• shock force.mp3
    775,3 KB · Bekeken: 97
naja!

Laat iedereen eigenlijk lekker zelf bepalen welke synth lekker klinkt in zijn eigen track, keuze genoeg tegenwoordig. Daar heb je dit soort info toch niet voor nodig? Of je moet zo zielig zijn dat je alles copieerd wat al is eerder is gedaan? :duivels:

arv, check het mooie weer eens buiten....rielèèkss..

maar je hebt wel gelijk}:|
bovendien, dit voorbeeld is zowet met elke synth te maken toch?

nou ik denk dat het een cs2x is, met wat effecten eroverheen .. .:L
(/me krijgt een ik-wil-ook-zulke-muziek-namaken-maar-hoe-moet-dat idee bij dit draadje)

Origineel geplaatst door gijs
arv, check het mooie weer eens buiten....rielèèkss..

Daarom juist! Ik zit binnen voor mijn werk! :D
Al heb ik net wel effe lekker buiten gelunched..

R

Hebben we weer onze Parkito fanboy hoor. :D

Mwa, het had leuk kennen zijn.... Maar aangezien op iedere forum tegen woordig alleenmaar mensen zitten, die het leuker vinden om negatief te antwoorden en/of iemand hard naar beneden te schoppen, had ik het kunne weten natuurlijk :stupid

:slotje:

Origineel geplaatst door Dj Ricos
Mwa, het had leuk kennen zijn.... Maar aangezien op iedere forum tegen woordig alleenmaar mensen zitten, die het leuker vinden om negatief te antwoorden en/of iemand hard naar beneden te schoppen, had ik het kunne weten natuurlijk :stupid

:slotje:

Ach ja, je kunt je ook afvragen waarom er zo gereageerd wordt, denk je niet?

ennuh slotjes kan je niet aanvragen btw..

R

Origineel geplaatst door Arv
Ach ja, je kunt je ook afvragen waarom er zo gereageerd wordt, denk je niet?

psies..
daarnaast denk ik dat het ook nuttiger is om een losse sample te plakken dan een nummer waarin wel 5 synths gelayerd kunnen zijn.

Maar das het probleem, ik dacht, als ik nou 1 stukje doet. Van 1 synth, dan lijkt het er wel op dat ik wil wten welke ze hebben gebruikt zodat ik die dan ook wilt hebben, snap je.

Maarja, slotje kan je niet vragen? zowel > komtu maar

Duidelijk weer een geluid van de parkito sx786,dat blijft gewoon de vetste bak voor deze sounds.
ik heb zijn broertje gevonden !

1697401990763.png

Back