Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door udodance
beukende stofzuigermuziek?
verklaar u nader!
't Is wel enigszins technoïde; instrumentaal én elektronisch, maar er worden wel weer veel "quote-samples" gebruikt (liefst met een militaristisch of filosofisch tintje eraan). De nummers hebben vaak een vrij duistere, sinistere ondertoon. Veel snoeiharde distorted rhytm-loops en noise-erupties. Origineel geplaatst door TearSong
Imminent? hmmz..niet slecht, leuke voorbereider op maschinenfest lijkt me..ga ik zeker heen!
Origineel geplaatst door Stefan
ok, het is blijkbaar al voor me besloten dat ik erheen ga. niet dat ik er ook maar iets op tegen heb ;-)
Origineel geplaatst door TearSong
ik zei dat IK ging. Wat jij doet kun je helemaal zelf beslissen lijkt me...

Origineel geplaatst door rejo
Euhm... Industrial/Noise is misschien iets duidelijker idd't Is wel enigszins technoïde; instrumentaal én elektronisch, maar er worden wel weer veel "quote-samples" gebruikt (liefst met een militaristisch of filosofisch tintje eraan). De nummers hebben vaak een vrij duistere, sinistere ondertoon. Veel snoeiharde distorted rhytm-loops en noise-erupties.
De wortels liggen eerder bij de oude EBM, Avant-Garde en minimal soundscapes.

Origineel geplaatst door udodance
(heil ***** , kale koppen, witte veters e.d.) of heb je het over iets heel anders!