Hallo allemaal,
Ik ben Homepage uit Amsterdam. (Nee, ik heb nog geen homepage) Ik ben hier terecht gekomen via de softtarzan clan. Ik doe trouwens af en toe wat werk voor hem in Amsterdam en we maken ook af en toe samen muziek, soms samen met grandaddy (het forumlid dan, niet de band) en conso (bij wie we inmiddels allemaal onze gear stallen, hihi !)
Veel nuttige tips te vinden hier, ben dus goed geland geloof ik, al voel ik nu al aankomen dat ik na deze ontdekking waarschijnlijk nóg minder vrije uren ga overhouden...
Worden hier trouwens ook wel eens relatieverzekeringen aangeboden?
Ik zal binnenkort ook het een en ander aan gear te koop gaan aanbieden op de marktplaats hier. Ik heb misschien wel wat teveel spullen inmiddels en zéker te weinig Euro's (dat laatste hoor ik trouwens regelmatig !)
groet,
Homepage
Ik ben Homepage uit Amsterdam. (Nee, ik heb nog geen homepage) Ik ben hier terecht gekomen via de softtarzan clan. Ik doe trouwens af en toe wat werk voor hem in Amsterdam en we maken ook af en toe samen muziek, soms samen met grandaddy (het forumlid dan, niet de band) en conso (bij wie we inmiddels allemaal onze gear stallen, hihi !)
Veel nuttige tips te vinden hier, ben dus goed geland geloof ik, al voel ik nu al aankomen dat ik na deze ontdekking waarschijnlijk nóg minder vrije uren ga overhouden...
Worden hier trouwens ook wel eens relatieverzekeringen aangeboden?Ik zal binnenkort ook het een en ander aan gear te koop gaan aanbieden op de marktplaats hier. Ik heb misschien wel wat teveel spullen inmiddels en zéker te weinig Euro's (dat laatste hoor ik trouwens regelmatig !)
groet,
Homepage
Welkom!!!