Een BCR 2000. Midi controller.
In niewstaat. 3 weken geleden gekocht bij Feedback Rotterdam.
Gaat weg, omdat het niet mijn "ding" is en omdat er ruimte gemaakt moet worden voor een platenspeler.
Het is in Gorinchem...
Prijs: Eur 100,-.
Voor minder gaat niet weg, simpelweg omdat ie nog helemaal nieuw is, volledig in de garantie enzo.
Ook te koop:
2 JBL Control 1 speakertjes. Klein maar fijn. Worden al jaren geproduceerd door JBL door het grote succes.
Ik heb zelf een slagje groter inmiddels, dus n u staan ze niks te doen; en da's zonde...
Prijs voor 2 stuks: 80e
Dan heb ik ook nog in de aanbieding
Een dynamische microfoon Sennheiser E825S.
In nieuwstaat, omdat ik hem eigenlijk nooit gebruikt heb, omdat ik enige tijd erna een condensator microfoon gekocht heb.
Prijs: 50e
Zo dat was hem weer...
In niewstaat. 3 weken geleden gekocht bij Feedback Rotterdam.
Gaat weg, omdat het niet mijn "ding" is en omdat er ruimte gemaakt moet worden voor een platenspeler.
Het is in Gorinchem...
Prijs: Eur 100,-.
Voor minder gaat niet weg, simpelweg omdat ie nog helemaal nieuw is, volledig in de garantie enzo.
Ook te koop:
2 JBL Control 1 speakertjes. Klein maar fijn. Worden al jaren geproduceerd door JBL door het grote succes.
Ik heb zelf een slagje groter inmiddels, dus n u staan ze niks te doen; en da's zonde...
Prijs voor 2 stuks: 80e
Dan heb ik ook nog in de aanbieding
Een dynamische microfoon Sennheiser E825S.
In nieuwstaat, omdat ik hem eigenlijk nooit gebruikt heb, omdat ik enige tijd erna een condensator microfoon gekocht heb.
Prijs: 50e
Zo dat was hem weer...