Goeden dag ;)

MasterWurm

Nieuwkomer
Moi Ik ben Ruben woon in Groningen, en vind dit een super forum, om je vragen kwijt te kunnen ;)

Enuuu, Muziek maken vind ik strak :okdan:

Greetzz :doei:

welkom! En dan nu je gearlijst en wat voor muziek enzo je maakt ;)

Gear lijst...

Gear lijst...

Tja, ik ben een Softsynth Gebruiker ;)

Ik gebruik Cubase Sx om mijn Muziek te tekenen :)
en Gebruik jammer genoeg geen hardware :( heb er de geld niet voor.. wil het wel graag aanshaffen :P
K,heb Trouwens wel een Casio CT-470 Midi Keybordje...

tja, ik was 12 toen ik begon met Fastracker, heb er een jaartje mee zitten te pielen, en heb toen nooit meer iets gedaan met muziek... tot een paar maanden geleden, toen ik in een keer een flashback :eureka: kreeg en d8 van ik wil weer muziek maken.. dus ik ouwe kameraad op bellen, vragen van Hoewerkt Cubase??? Hij dus aan gekomen uitleggen bla bla bla.. hij had dus allemaal Hardware, en zei tegen mij dat ik met
vienna alle samples moets inladen enz... dus ik d8 dat is niet tof... dus volgende d8 ik een beetje rond kijken in Cubase, en kwam tot de ondekking dat ik VST plugin kon gebruiken voor muziek.. (wat hij dus niet wist) en ik wel op mn comp had staan... ennuu, Het muziek dat ik maak is voornamelijk Hardhouse :okdan: Stamphuu =)

en verder krijg ik morgen een draai tafel binnen :)
moet er dan nog een hebben, heb op dit moment geen geld ;(

enuu... Ik ga nu slapen Mazlll :Z

hee hallo, welkom!
groningen, zeker wel lekker [qua vrouwen]

het is trouwens 'dacht'
[sorry, ik ben geen 1337 sp33k fan]

hallo masterwurm,

ik ben ook nog niet zo lang op dit forum,kan alleen op het forum op het werk.heb geen internet thuis=( .maar van harte welkom hier.

geld voor hardware kan je op de volgende manier oplossen.
gewoon een, droog brood en water ratsoen :W

groet bass-molecules

Even een misvatting uit de wereld hebben ... als je gear hebt is dat geen status hoor. Het gaat erom dat je met wat je hebt tevreden bent en leuke dingen kunt maken.
VST synths zijn soms beter dan de hardware bakkies van nu dan wel verleden.

Hmm weet je ... je weet vast wel wat ik bedoel en heb geen zin om weer een software vs. hardware discussie te ontketenen. All I'm saying ... geen gear kopen als het met software ook kan! (ookal draagt het in mijn geval wel bij aan de creativiteit) ;)

Back