xpanded stereo Ouwe rot Lid sinds 3 augustus 2003 Berichten 2.788 Locatie Deventer 12 juni 2005 #1 Wie heeft er een mooie goede jx8p voor een redelijke prijs? Ook ben ik op zoek naar een pulse of pulse +! Gr, Chris
Wie heeft er een mooie goede jx8p voor een redelijke prijs? Ook ben ik op zoek naar een pulse of pulse +! Gr, Chris
Riekoes Ouwe rot Lid sinds 20 februari 2005 Berichten 621 12 juni 2005 #2 Re: Jx8p, Pulse (+) Origineel geplaatst door xpanded stereo Ook ben ik op zoek naar een pulse of pulse +! Zie meer... Maar ik was eerst
Re: Jx8p, Pulse (+) Origineel geplaatst door xpanded stereo Ook ben ik op zoek naar een pulse of pulse +! Zie meer... Maar ik was eerst
D demian Ojee Lid sinds 20 januari 2003 Berichten 17.892 12 juni 2005 #3 Re: Re: Jx8p, Pulse (+) Re: Re: Jx8p, Pulse (+) Origineel geplaatst door Riekoes Maar ik was eerst Zie meer... de eersten zullen de laatsten zijn..
Re: Re: Jx8p, Pulse (+) Re: Re: Jx8p, Pulse (+) Origineel geplaatst door Riekoes Maar ik was eerst Zie meer... de eersten zullen de laatsten zijn..
Riekoes Ouwe rot Lid sinds 20 februari 2005 Berichten 621 12 juni 2005 #4 Re: Re: Re: Jx8p, Pulse (+) Re: Re: Re: Jx8p, Pulse (+) Origineel geplaatst door demian de eersten zullen de laatsten zijn.. Zie meer... Ja ja, ga jij maar lekker hakken op mij nu.
Re: Re: Re: Jx8p, Pulse (+) Re: Re: Re: Jx8p, Pulse (+) Origineel geplaatst door demian de eersten zullen de laatsten zijn.. Zie meer... Ja ja, ga jij maar lekker hakken op mij nu.
H hhscum Nieuwkomer Lid sinds 9 juni 2005 Berichten 7 Locatie haarlem 13 juni 2005 #5 ik heb nog wel een jx10 staan die weg mag..voor 350 euro is i van jou heb je meteen 2 jx8p"s mail me maar als je geinteresseerd bent hhscum@hotmail.com
ik heb nog wel een jx10 staan die weg mag..voor 350 euro is i van jou heb je meteen 2 jx8p"s mail me maar als je geinteresseerd bent hhscum@hotmail.com