vst in reason...?

ikookal

Ingeburgerd
dag mensen...

ik hoorde laatst van iemand dat er ergens op het net een of andere zelf geschreven plugin moet rondgaan voor reason die je in staat stelt toch vst´s te openen en sequencen in reason.

weet iemand of dit waar is en zoja waar ik het kan aanschaffen of downloaden ofzo..?

groetjes ivo

Was het toen 1 april?? :D

Reason heeft iig geen plugins uit zichzelf... je zou het via rewire in cubase als een soort van plugin kunnen gebruiken. Als er al iemand zelf wat voor geschreven heeft, dan is het een hack... Maar dat lijkt me vrij taai om te maken dan (Kon die persoon beter direct bij prop.heads gaan solliciteren)!

het leek me ook niet bijzonder aannemelijk maar als het waar is zou het wel helemaal te gek zijn, ik zou niets anders meer hoeven in ieder geval..

maar ja dus nog geen nadere info.. helaas

mzzl ivo

bestaat niet

toen ik fruityloops een tijdje had zag ik reason, reason is leuk oa ook vanwege zn interface (weeej, de kabeltjes kunnen bewegen)....alleen idd jammer dat je geen vst's erin kan gebruiken.
je kan in de prefs wel ergens een vst map selecteren, maar daar houd het bij op vreemd genoeg. (op ut gebied van audio hardware is ut ook maar half, heb je een mooie asio kaart met 4 in en uit, en dan kan je alleen de outs gebruiken).
dus idd dan maar rewiren met iets anders ofzo...

nene er komt wel degelijk een nieuwe module in reason die vst an vsti zou kunnen bedienen!
ik las dit op reasonstation.net
ik plaats de link als ik hem eens terugvind
anders zoek je der maar ff, ik geloof dat lid en tevens landgenoot XoNaR dit wist te vertellen
greetz!

maar dus vst IN reason zodat reason de dll´s leest, gebeurt nog niet direct, waarschijnlijk nooit.. (tenzij de codeerbroncode van jan sloot gevonden wordt :D)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
nene er komt wel degelijk een nieuwe module in reason die vst an vsti zou kunnen bedienen!
ik las dit op reasonstation.net
ik plaats de link als ik hem eens terugvind
anders zoek je der maar ff, ik geloof dat lid en tevens landgenoot XoNaR dit wist te vertellen
greetz!

maar dus vst IN reason zodat reason de dll´s leest, gebeurt nog niet direct, waarschijnlijk nooit.. (tenzij de codeerbroncode van jan sloot gevonden wordt :D)

:D jah? zeer vet :D kan ik reason ook weer ns voor iets gebruiken, want 4 midi apparaten mergen doet ie nl wel beter als flp en hij sampled lekker (kan ik weer eens een overdreven uitgebreide controller maken...word alleen wel ff wennen aan hoe-events-te-regelen vergeleken met flp).

alleen jammer dat reason dan wellicht nooit op nieuwe vst's in de vorm van dll's kan werken.

Back