Cubase en CPU usage

Origineel geplaatst door TMT
Hoi,
dank je voor je tip. Top!
Maak je er zelf ook gebruik van of heb je dit niet nodig;)
Greetz

Niet meer nodig, maar heb jaren lang met creative kaarten gewerkt en uitkomst van deze driver deed met mij destijds voelen als een kind in een snoepjeswinkel :).

De moeite waard in ieder geval

Origineel geplaatst door OnAcid
De 2e is al een irritante virus/trojan. Zie google.

Je kunt je PC beter opnieuw installeren...en volgende keer een deugdelijke virusscanner gebruiken... en/of andere sites bezoeken. ;)

Of internet gewoon zo ver mogelijk van je audiobak houden.. heb je ook geen cpu-vretende rotproggies nodig.

Tip voor de topicstarter.. als je geen 2 pc's hebt.. zorg voor een multiboot OS.. ik heb jaren gewerkt met een DAW partitie (C:\ ) en een Internet/GFX partitie ( D:\ )

Wel lastig om je immediate inspiration te voeden.. daarvoor moet je dan wel even opnieuw opstarten :).

Origineel geplaatst door Mikula
Niet meer nodig, maar heb jaren lang met creative kaarten gewerkt en uitkomst van deze driver deed met mij destijds voelen als een kind in een snoepjeswinkel :).

De moeite waard in ieder geval

Bij mij was het zojuist een typisch geval van: van de wal in de sloot. De hele reutemeteut begon te kraken.
Geprobeerd om wat aanpassingen te doen, maar dat maakte het nog erger.
Ik heb het weer verwijderd, Creative ASIO driver werd niet meer herkend. Deze moest ik ook weer opnieuw installeren.

Overigens is het kraken wat minder ( helaas bij latency van 20 ms en minder nog wel te horen) door het verwijderen van wat schadelijke bestandjes.

fijn van die latency, maar het wal in sloot verhaal is wat minder natuurlijk... wat voor een SB kaart heb je? ik heb altijd een live 1024 dan wel niet met livedrive-II

Kan best zijn dat audigykaarten niet ondersteund worden hoor.. sinds ik over ben op m-audio heb ik de ontwikkelingen niet meer gevolgd mbt die drivers.

Audigy 2 wordt wel ondersteund.
Misschien moet ik er ook wat meer tijd voor nemen.
Mijn eerste reactie was..P-A-N-I-E-K-!-!-!8o)

Back