Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mikanik
Ja, ka2, soms kun je hier nog wel eens wat leren. Die knoppenduwers zijn niet allemaal achterlijk. Bedankt reddread voor het nieuwe woord en zegt het voort.

Origineel geplaatst door mikanik
Van Dale:
U hebt gezocht op briek:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
Briek, brique a bracque. Zal wel nieuw zijn. Het klinkt wel logisch! Jouw brik is briek, die brieke auto koop ik niet. Ik heb deze synth van vier hoog naar beneden laten vallen, sinsdien is zij een beetje briek.
Ik mot ook geen Behringer, behalve als het gratis is...
Sorry voor het friesisme. ik woon sinds enkele jaren in Friesland en af en toe sluipt er eentje in.

helemaal mee eens... tsja tiz hyperdehype he, net als de SID... notOrigineel geplaatst door smackos
Wat een ******* knakepoetser (edit)
Origineel geplaatst door smackos
Nuja, gelukkig komt er geen geluid uit een Behringer MIDI controller
Maar ga maar eens een Behringer mixer gebruiken...die dingen zijn echt brak gebouwd.
Of die zogenaamde Tube dingen van Behringer....het zal wel aan mij liggen maar ik hoor echt helemaal geen buis geluid uit die dingen komen...alleen een beetje meer hoog![]()

Origineel geplaatst door HEXAGON
[
behringer [vertaling --> behr = Beerput,inger = bewoner/man van,is dus = De man van de Beerput]
Beerput = verzamelput die gebruikt wordt om fecalien in te verzamelen,strontput of poepput
echte crap dus dat merk.
je kan even goed de in met de outputjack verbinden en al de rest eruitgooien,het resultaat zaal beter zijn en het verbruikt minder stroom.
![]()
[/B]

Het gemiddelde synthforumlid blinkt niet uit in spellen of stijl, maar dat geeft niets. Zo blijft er voor mij werk... en wat te glimlachen.Origineel geplaatst door ka2
Vreemd maar ik dacht dat we hier bij synthforum waren en niet bij het nationale dictee forum :confused: Maar goed kan aan mij liggen hooooor!
Origineel geplaatst door renepela
Ik meen mij te herinneren dat ik ooit eens een speak en spell emulatie heb gezien. Weet alleen niet of je hem ook als vsti kon gebruiken.