dx200 patch prelisten

bobaphat

Ouwe rot
Hey weet iemand hoe je je een pattern of een patch kan luisteren voordat je eroverheen saved????

je bedoelt als je iets vest gemaakt heb en je wilt het dan in bv pattern u003 opslaan, dan je dan eerst kunt luisteren of je nix belangrijks overschrijft? volgens mij kan dat niet, kwestie van goed onthouden wat je waar hebt vrees is...

Dat probleem ken ik van m'n KS-Rack. Wat ik daar doe is dat ik altijd een geheugenplek vrij hou als standaard tijdelijke opslaag. In mijn gevak is dat 399. Als ik iets getweakt heb sla ik dat op in 399 en daarna ga ik wel eens kijken waar het echt naartoe moet, want ik weet inderdaad ook nooit wat er nog vrij is of wat overschreven kan worden (alhoewel je met 400 geheugens dat laatste probleem niet echt hebt op een KSR).

Origineel geplaatst door etaoin
Dat probleem ken ik van m'n KS-Rack. Wat ik daar doe is dat ik altijd een geheugenplek vrij hou als standaard tijdelijke opslaag. In mijn gevak is dat 399. Als ik iets getweakt heb sla ik dat op in 399 en daarna ga ik wel eens kijken waar het echt naartoe moet, want ik weet inderdaad ook nooit wat er nog vrij is of wat overschreven kan worden (alhoewel je met 400 geheugens dat laatste probleem niet echt hebt op een KSR).

Hu? De KS serie heeft toch zo'n mooie compare functie?

Ok nu ff niet mn thread hijacken over die Novation:)

Weet niemand het?? Het lijkt me sterk dat het niet mogelijk is om te prelistenen hoor

Back