machinedrum(elektron)midi vraagje

tjebbestorm

Storm op de maan
8D oke mn vraag is of de control al funktie ook midi uitstuurt?

zo ,ja op welke midi kanaal (en)?
please kan het niet vinden op de elektron site.
er is nog steeds geen nieuwe versie van de handleiding ,ofwel? laat een bericht achter of een llink waar ik wel nieuwe info kan vinden .

alvast thanxs tjebbestorm 8D

Als je er Midiox installeerd op je pc en vervolgens de data bekijkt kan je precies zien wat hij uitstuurt. Zoiezo is er op het nieuwe os 1.29d een aantal verbeteringen op het midi uitsturen aangebracht(op de ctr machines). Dus die zou ik wel installeren, let op dit is een os upgrade voor zowel de SPS1 en de SPS1-UW. Deze kan je verkrijgen op www.elektron-users.com

In het text bestand van de update staat ook een stuk over de ctr machines(in de changelog)

Ze hebben gezegt dat zolang hun apparatuur wordt verkocht er nieuwe software opdates uit komen. Zoiezo wordt er nu gewerkt naar de 1.30 release, dit moet de stabielste release worden(en ik had hem voorheen al nooit zien crashen) daarna gaan ze weer aan de slag met nieuwe mogelijkheden.

mnm

mnm

cool zoiets dacht ik al ik heb zelf ook nog geen crash gehad (klop klop) nee heb wel is problemen dat mn synths de cc data van de machinedrum niet begrijpen onder andere fx1totfx4 (weet ook niet wat deze fx cc data nou inhoud of wat er onder staat ???.
de meeste in de vorm van cc data van de machinedrum worden volgens mij ook niet gebruikt in sommige van mijn synths de cc van de machinedrum staat boordvol met extra cc data waar ik nog nooit van gehoord heb en weet ook niet echt wat ik er mee moet doen ? weet jij een uitdraai ofzo waar daar over gesproken wordt? groet tjebbe 8D 8D 8D ninini!!!!!

heeft

heeft

ni wie heeft de nieuwste upgrade 1.29d van de machinedrum en wil hier de contents van op deze thread zetten .
dan kan ik of (andere lezen wat er verandert is of niet).
heb m nog niet,dus dont know what is what ......tjebbe is lekker makkelijk ni
:D tjebbestorm thanxzzzzzzzzz buzz out

1.29d heeft alleen een bugfix t.o.v. 1.29c waarbij normale machinedrums eventueel een corrupte update konden ontvangen.

Back