Even kort voorstellen

Mindchaoz

Nieuwkomer
Hoi,

Mijn naam is Dennis (in het echt) en ik wil me in de toekomst gaan richten op het produceren van muziek mbv een computer. Ik ben er nog niet helemaal uit of dat de Mac of PC gaat worden, maar dat zie ik wel.

Op dit moment woon ik in Tilburg (maar wil snel richting Amsterdam), ben net 27 jaar en ben helemaal verzot van muziek (eigenlijk wel alle genres, behalve R&B en Rap/HipHop). Toen ik jong was heb ik 8 jaar keyboard gespeeld en ondanks dat ik het grootste gedeelte verleerd ben, denk ik dat ik hier toch nog iets aan heb als ik weer wil beginnen met muziek maken.

Ik hoop hier ook interessante mensen te leren kennen die net als ik de ambitie hebben om écht 100% voor professioneel muziek produceren te gaan.. Zelf heb ik nu nog geen apparatuur (wel een slome pc) en weinig cash, maar dat komt allemaal wel goed in de nabije toekomst.

Ik hoop van mijn hobby mijn beroep te kunnen gaan maken!

Voor zover mijn kennismaking :-)

Greetz,
Dennis

:)

Welkom Dennis,een naamgenoot is zowieso ok!
Ik wens je veel info,en vele uren leesplezier van dit forum en geef zo nu en dan eens commentaar.
Zijn we ook dol op

:D

Zolang het maar ok is anders schieten we je af, met de Saturnus raket naar de maan!!8o) ............ha!.....ha!.

In iedergeval welkom!..................:okdan: :mega:

Back