Origineel geplaatst door CosmicDreamer
als je op google zoekt zijn er wel meer dan one & onlys.. vooral ene keith english durft nog al eens verwarring zaaien
btw, ik ben hier al een tijdje of en on maar ik hou mij bij virus en roland eh, heb eigenlijk niet veel te vertellen over andere gear
daarom: niet veel posts...
btw, ben verbaasd dat mensen uit "ongekende hoek" mij "kennen" 
en thx voor de site, ik ga eens een kijkje nemen. Het wordt wel eens tijd dat ik cubase 3.5 inlever...
Ja... elke keer dat ik op Thomann zie dan krijg ik goesting om die EDU(education) versie te kopen....

is stukken cheaper..
Ikzelf ben een aantal maanden van het forum afgebleven om me op enkele producties te concentreren, had je dus niet zien binnenkomen dacht ik...
Ivm met je access/roland dieptekennis:
beter enkele instrumenten tot op de bodem "Master" te zijn, dan een massa MAstersynths die daar maar wat intimiderend aan de kant staan stof te happen en waar je nooit echt induikt wegens 'overkompleet' (uit ervaring).
ja, ik ken je wegens de soundbanks destijds op de access site. Als belg ook had ik je natuurlijk eens kerieuzerwijze ge-googled en je site uitgelezen, wat me was bijgebleven...
Ik geloof dat ik je zelfs nog eens een bedankmailtje heb gestuurd, voor een dikke patch die ik van jou hand kon gebruiken uit je accessB serie. Een patch die ik quasi "carrè" gebruikt had in een progressive trance trackje 2003.
Na een testfase met NUendo te hebben geprutst een tijdje terug, wou ik ook maar eens mijn Atari Falcon met Cubase 3.0 buiten gooien of een andere functie geven....(ben ik al lang aan het zeggen)
Maar tot op heden is er elke keer weer wat financieels tussengekomen, omdat ik ook ineens een totaal DAW wil met een beetje allure.
( het lijkt wel of ik vastgeroest ben aan die MIDI van atari na meer dan 10jaar. Ben ondertussen rustig eens aan't lonken naar Ableton 5 enzo, het is allemaal niet dringend, maar iets zegt me wel bij Cubase als hoofdplatform te blijven...)
Tot forums!