[track] Pjotr G - number nine

Pjotr G

funky lid
Goedendaag

ik heb maar weer eens ff een nummertje omgezet naar mp3, anders denken mensen nog dat ik tegenwoordig niks meer doe

http://stuwww.kub.nl/~s216887/samples/Pjotr_G_-_number_nine.mp3

het is een beetje een ehm mengeling tussen een soort techno en progressive ofzo....marco V stijl?

"live" opgenomen ;)

Wat denken jullie guys?

Opbouw vind ik Okay, maar het nummer mist naar mijn mening een 'hook'. Een vette lead misschien? of een arpje?

En rond 2 minuut 50 valt de kick volgens mij een tel te laat in..maar misschien was dat de bedoeling.

Origineel geplaatst door SupaSaw
Opbouw vind ik Okay, maar het nummer mist naar mijn mening een 'hook'. Een vette lead misschien? of een arpje?

En rond 2 minuut 50 valt de kick volgens mij een tel te laat in..maar misschien was dat de bedoeling.

die tel te laat is te wijten aan "live opgenomen" human error

vette lead....helaas, in de "live" setup had ik met dit nr alle kanalen vol...ik had er graag nog een chorus scheurzaag ingedaan...anders moet ik een ander kanaal opofferen...

Je kan toch een lead samplen ofzo? Hup in de turbo, en naar een gedeelde out (die al voor andere samples gebruikt wordt) sturen.

ik heb op de mc-307 8 midi kanalen tot mijn beschikken en die zijn allemaal gebruikt. De 4 individuele outs van de ESI zijn ook allemaal gebruikt. Ik denk dat ik moet proberen 2 geluidjes die toch steeds samen klinken op 1 midi kanaal te krijgen (na 0:20; "'woap" en "tak tak tak")

Klinkt wel goed moet ik zeggen, beetje kaal nog.
Zoals hier boven staat, een vette lead zal niet misstaan. :)

Suc6 !

:dj:

Ik vind hem helemaal niet kaal klinken qua sounds die geen ritme zijn.

De kick is mooi, hakt er lekker in, maar de 303 sound a la Sandstorm mag je van mij rustig weglaten.

Ik zou er een lekkere onderlaag inmaken die de kick ondersteunt en een berg smerige percussie.

Maar dat is slechts mijn mening.

groeten

basicsys

Ik vindt het jammer dat die 303 steeds onderbroken wordt. (en soms net een tel te laat erin komt)Ook een beetje met de cutoff enzo klooien zal wel ok zijn. Verder wel aardig.

Back