Memorymoog

Verkoopt trouwens altijd leuk materiaal.
Bekijk o.m. de Oberheim Four-Voice die nu te koop staat in zijn Ebay-lijst. 8~

Misschien ook makkelijk om te weten :)

U.S. BIDDERS ONLY:
I wont ship this item outside of the US due to size, sorry. I may be changing my policy soon, but not yet!

Origineel geplaatst door Wiseguy
Misschien ook makkelijk om te weten :)

U.S. BIDDERS ONLY:
I wont ship this item outside of the US due to size, sorry. I may be changing my policy soon, but not yet!

Als je het vriedelijk vraagt doet hij het wel....heb al eerder van hem wat gekocht.

Heb wel eens wat proberen te kopen bij hem, vond het maar een arrogante gast.

Tijdens de veiling was ik een enorm risicofactor maar toen ie de spullen niet kon slijten was ik ineens goed genoeg...

Origineel geplaatst door Catscan
Als je het vriedelijk vraagt doet hij het wel....heb al eerder van hem wat gekocht.
Klopt.
Hij doet het niet voor alle synths maar voor de meeste wel.

Re: Re: Memorymoog

Re: Re: Memorymoog

Origineel geplaatst door RiSC
idd een normale prijs, ik heb elders (lintronics) gereviseerde en LAMM aangepaste memorymoogs gezien voor €5600.00 ! (wel met 6 maanden garantie enzo)
Klopt - da's idd de prijs bij Rudi Linhard zelf en bij zijn business-partner Stefan Hundt van EMC. Maar ze zien er dan ook ongelooflijk uit en functioneren net als nieuw.

Oh ja: en Rudi is een heel intelligente man en enorm behulpzaam (ik had enkele keren een vraagje en quasi binnen het uur krijg je een antwoord met goeie uitleg - zelden zo'n snelle service gezien - ik bedoel maar je betaalt dus een hoge prijs maar je krijgt er dan ook veel voor terug; superdeluxe synth - stabiel itt veel standaard MM's - en excellente service).

Back