PHONIC mixers VS. SOUNDCRAFT mixers

Chulukinat

Ouwe rot
puur op kwaliteit... wat zijn jullie bevindingen?

en kan iemand me vertellen welke mixers je headphones het meest versterkt? (de headphone uitgang van mijn versterker is kapot en ik ben niet van plan een nieuwe te kopen omdat ik van plan ben om actieve monitors te halen)

de phonic heb ik zelf niet getest heb wel een soundcraft en de hoofdtelefoond uitgang hiervan kan echt heel hard en blijft zuiver

als je het echt op kwaliteit wilt beoordelen denk ik dat iedereen je richting soundcraft zal sturen aangezien phonic zich over het algemeen toch op een iets goedkopere markt richt

nou ik zag net bij EMI in eindhoven zon kleine phonic mixer in de aanbieding... (meteen vergeten hoe duur ie precies was omdat ik net wakker werd)
en die soundcraft is dus als het goed is bij feedback in de aanbieding, maar hij blijft duurder... ik vind het wel fijn dat er 2 headphone uitgangen op zitten die apart te regelen zijn en hij ziet er heel strak uit, vandaar dat er nog maar 1 vraag over bleef omdat hij in de folder van soundcraft zelf niet echt als proffesioneel word afgeschilderd op de fotos maar meer als amateuristisch vind ik.
valt hier nog iets over te zeggen?

Euh :confused:

Ik neem aan dat jullie het over het budgetmerk Phonic hebben en het toch wel vrij gerenomeerde merk Soundcraft?

Dat lijkt me niet echt een eerlijke vergelijking dan, hoewel misschien de kleine budgetmixertjes van Soundcraft wel met de Phonics te vergelijken vallen.

dankje ik wist niet dat een goed merk was

In jou geval zou ik altijd voor de Soundcraft gaan, klinkt wel iest beter dan de Phonic, alhoewel die lang niet slecht zijn.

Zelfs als die-hard Soundcraft mensch vind ik het iets te kort door de bocht om iemand klakkeloos Soundcraft aan te bevelen zonder dat je de specifieke behoeftes kent.

De topicstarter is ook niet echt duidelijk in wat ie precies voor mixer wil, misschien wat meer info zoals aantal toepassing, aantal kanalen, wensen mbt lay out enz enz...
Om welke mixers gaat het eigenlijk precies en hoe ben je tot deze keuze gekomen?

Back