Afgelopen week

De Voorman

Ouwe rot
Jezus De Voorman is helemaal hip geworden. Hij wilde even melden dat hij afgelopen week op een modeshow heeft gedraaid en dat dat toch wel van hele andere koffie is als als op een techno festijn.

Mijn vraag wie heeft er ook wel eens op een modeshow oid gedraaid en wat heb je anders ervaren?

Origineel geplaatst door reddread
modeshow niet, maar we hebben wel enkele keren bij openingen van Kunstgalerieen gespeeld en ook een keer in een hele sjieke meubelzaak. erg leuk om te doen en vaak ook leuk publiek (vind ik zelf)
En ik een combinatie: een modeshow IN een sjieke meubelzaak :D. Best leuk om te doen.

wel es op een modeshow-presentatie van een modevakschool....was erg leuk, vooral omdat het publiek in een goeie mood was en voor mijn gevoel veel meer openstond dan het reguliere publiek voor de jazzy, funky en soulvolle house die ik toen draaide.....

Ik heb weleens in een kledingwinkel gedraaid. Wat ik daar miste was de interactie met een dansend publiek. Niks voor mij dus..

Mijn weirdste optreden was eens op een zoveeljarig bruiloftsfeest van de ouders van een vriendin; hier wisselden een shantikoor en techno dj's elkaar af onder het motto "voor ieder wat wils". :stupid

Misschien een tip voor hardcore producers: probeer eens shanticore!!! :D

Attachments

• koor68.jpg
    koor68.jpg
    39,1 KB · Bekeken: 128
Origineel geplaatst door Sly Dog
Hey Proto, vergeet ook niet die keer dat we live optraden in die kapperszaak!:D
Owja :D. De Bloemist en de schoenenwinkel staan ook nog hoog op mijn verlanglijstje ;).

Back