Machinedrum 650 euro

Da's wel heel goedkoop inderdaad. Hoop dat het geen trend is. Dan krijgen we weer dumpprijzen.......

Zal wel uitzondering zijn denk ik......825-850 lijkt me veel realistischer voor een MD die wel 100% is dan natuurlijk!

Maar toch: Kopen, meteen naar Elektron voor de UW update en meteen scherm laten vervangen. Heb je denk ik voor zo'n 1250 een Machinedrum met nieuw scherm en UW update!

Nieuw kost dat je 400 meer, kun je weer een leuke Waldorf Pulse of iets anders voor kopen!

Net de beste man aan de lijn gehad. Hij werkt goed blablabla maar........ het adertje hij is gestolen (uit de vrachtwagen) ven gekocht bij used products (alkmaar) Electron weet er van en geeft verder geen suport. (ook wel logische)

Zit wel ff te twijfelen, zondag gaan ik ff langs om hem te bekijken maar ja toch wel een beetje te twijfelen.

Als ik je even een tip mag geven:

Als het goed is, moet used products de gevens noteren van de persoon van wie ze hun spullen inkopen. Daarmee zou je dus in theorie de eventuele dief kunnen traceren...

ik vind het dus maar een vreemd verhaal en zou eerder op een dergelijke manier actie proberen te onernemen om hem bij de rechtmatige eigenaar terug te bezorgen....

Origineel geplaatst door metatron
Net de beste man aan de lijn gehad. Hij werkt goed blablabla maar........ het adertje hij is gestolen (uit de vrachtwagen) ven gekocht bij used products (alkmaar) Electron weet er van en geeft verder geen suport. (ook wel logische)

Zit wel ff te twijfelen, zondag gaan ik ff langs om hem te bekijken maar ja toch wel een beetje te twijfelen.

Als ze er geen support op geven kun je dus die display niet laten repareren en nog erger: kun je de uprade naar UW niet doen.

Ik zou het laten lopen! Als hij ooit ect kapot gaat ben je zuur want je kunt erop rekenen dat ze het serienummer hebben genoteerd bij Elektron.

Overigens zou je mischien ook via elektron kun proberen aam en adres van de originele eigenaar te pakken te krijgen....

Origineel geplaatst door reddread
Gestolen goed gedijt niet!!!!!!!!!

pcies! Afgezien van wel of geen support; je gaat toch geen gejatte apparatuur kopen?

Origineel geplaatst door reddread
Gestolen goed gedijt niet!!!!!!!!!

Idd daar zit ik ook een beetje mee en idd als ie kapot gaat, upgrade maakt me niet uit want die was ik toch al niet verplan.

Stuur hem wel een mail dat ie een ander mag zoeken of te wel iemand een Machinedrum te koop?

650 euro voor gejatte shit is 650 euro teveel dude.

Volgens mij maak je je dan gewoon schuldig aan heling als je hier op in gaat.

Beter doorsparen voor een legale, is uiteindelijk de minste hassle....

hoe weet die gast dan dat ie gestolen is als ie gekocht is bij used products :confused: lijkt me niet dat ze dat bij used products erbij vertellen, 't lijkt me ook heel sterk dat ze bij used products bewust gestolen goederen inkopen

Toevallig heb ik ooit eerder met deze persoon een ruildealtje gehad en wil bij deze even vertellen dat er met de verkoper van de Machinedrum niets mis is...goudeerlijke en vriendelijke jongen uit Amsterdam (jaja ze bestaan toch !)
Heeft mij toen ook het verhaal verteld dus kan ik aangezien hij geloof ik geen forumlid is het wel ff hier plompen.

Hij heeft de MD gekocht bij dat pandjeshuis in Alkmaar en hij zit dus verder goed aangezien je mag verwachtten dat ze bij Used Products geen gestolen goed inkopen..
Nu was alleen het probleem dat die pixellijn weg was,maar hij wou daarover contact opnemen met Elektron..nu komt het..
Bij Elektron moest hij wat nummers doorgeven (zoals ook bij andere apparatuur vandaag de dag) en daar kwamen ze tot de conclusie dat hij gestolen was uit een zendingkje van Elektron uit DUS wil Elektron er geen support voor geven..raar want de persoon in kwestie is GEEN dief en GEEN heler,hij had geloof ik zelfs de Politie bij gehaald..dus...niet te vlug conclusie's trekken :maffia: :D

Als het geen dief/heler is dan is het een NERD,

Kijk, hij heeft het (als het verhaal klopt) rechtmatig gekocht, dus of hij krijgt zijn geld terug of hij mag hem houden als nieuwe rechtmatige eigenaar (na aangifte politie), waarbij Elektron dan toch support moet geven.....

Elektron heeft of geld van de verzekering gehad, dus zij zijn waarschijnlijk schadeloos gesteld.
Zijn ze dit niet dan kan ik me voorstellen dat ze dat toch willen of niet?

Raar verhaal dus...

Back