naam van deze house-klassieker?

Is het de bedoeling dat je na het zien van deze demo's over gaat tot de aanschaf van TC PowerCore ???
Ik had eigenlijk wel verwacht, dat in het laatste filmpje die volslagen idioot door mannen in witte pakken zou worden weggevoerd. Terug naar zijn isoleer cel.

HET ZAL JE COLLEGA MAAR ZIJN......!!!:stupid :kont:

aaaaaaaaaah please put him out of his misery.

Dat omhoog slaande armpje ook als hij een toets aanraakt, het is net of hij er aan vast bleef plakken en met veel kracht zijn vinger moest lus rukken.

Die kerel is nog gekker dan Tony Little

Laatst gewijzigd:
Van mij mogen lijfstraffen weer ingevoerd worden voor
zulk soort aanstellers. Ik moet vreselijk poepen van deze man.
En da muziekloopje, Whaaaaaaaaa. daar kunnen mijn Frans
Bauwer loops niet tegen op.

komt bij mij de vraag op: *waarom* huren die fabrikanten dit soort mafketels in? is dat voor het "humoristische" (of tenenkrommende) aspect, of denken ze echt dat dit normaal is?

't is allemaal jouw schuld Olaf. Komt ervan om meneer Behringer als avatar te gebruiken, nu denken ze dat wij dat soort geeks de max vinden :halleluja

Origineel geplaatst door Nerve
't is allemaal jouw schuld Olaf. Komt ervan om meneer Behringer als avatar te gebruiken, nu denken ze dat wij dat soort geeks de max vinden :halleluja

Der Ulli roelleert! ;)

Ik ken de goeie man niet maar hij is anders wel erg lekker bezig.
Die demo die hij geeft vanaf 2:30 zie ik nog niet snel gebeuren door een salesman met een stropdas ;)
Zijn enthousiasme werkt erg goed in zo'n promo clipje.

*waarom* huren die fabrikanten dit soort mafketels in? is dat voor het "humoristische

*waarom* huren die fabrikanten dit soort mafketels in? is dat voor het "humoristische

Omdat jullie er dan pagina's lang over zitten te lullen!!!!
En dat is nou exact de bedoeling.
Als iets helemaal te gek is wordt er over gepraat, als iets helemaal ruk is wordt er over gepraat, en alles wat daar tussen zit wordt door de wereld genegeerd (herkenbaar??)
Geldt voor muziek, relcamefilmpjes op tv en nog veel meer

Hehe hé Maks hebbie die plaat al gevonden?
(het is idd die Crystal Waters)

Origineel geplaatst door elektrovolt
ow wat een irritant nummer is dat zeg !

Ja als 16 jarige toen helemaal plat gedraaid...
Wat een belachelijk promotie filmpje trouwens.

Of je het nu goed vindt of juist niet.....omgaan met apparatuur en spelen kan de beste man.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Of je het nu goed vindt of juist niet.....omgaan met apparatuur en spelen kan de beste man.

Off topic, maar ik vind Bert wel goed. De man doet zijn werk grondig, en met veel (misschien voor sommigen met onuitstaanbaar veel) plezier: dat alleen al verdient waardering.

Heb hem slechts twee keer live gezien, en Bert Vischer op toetsen is mij in ieder geval bij gebleven... en daar zal het Yamaha ook om te doen zijn! :biertje:

Origineel geplaatst door D Sinister
aaaaaaaaaah please put him out of his misery.

Dat omhoog slaande armpje ook als hij een toets aanraakt, het is net of hij er aan vast bleef plakken en met veel kracht zijn vinger moest lus rukken.

Die kerel is nog gekker dan Tony Little

Is een soort van omhooggevallen marktkoopman van het irritante soort... Dat filmpje met Bert S geeft een psych volgens mij genoeg info om Ritalin voor te schrijven. :)

Ghe, ik heb verschillende lui deze demo laten zien, om ze even te laten lachen. Geloof het of niet, maar ze waren stuk voor stuk enthousiast over de mogelijkheden van de Motif. Smorenburg ziet er af en toe uit als een freak achter die synths, maar idd: spelen kan ie wel.

Attachments

• smorenburg.gif
    smorenburg.gif
    16,5 KB · Bekeken: 110
Alweer over die Smorenburg

Alweer over die Smorenburg

Zien julie wel dat het werkt?
Zoals ik al eerder meldde in deze topic, als iets heel irritant is of juist helemaal te gek, wordt er over gesproken.
Alles wat er tussenin zit wordt genegeerd.

Die filmpjes zijn al meer dan een jaar oud en jullie blijven er maar over doorgaan.
Yamaha heeft naar mijn idee zijn doel volledig bereikt.

Back