• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

16 sample geheugen SIMMs + SCSI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rhy

Ouwe rot
2 jaar geleden bij toeval ontdekt dat er grote partij SIMMs die ik had ingekocht voor oude PCs , het perfect deden in m'n Triton. Toen een leuke inkoopactie van gemaakt voor DSF leden met RS7000's, Triton, samplers, etc. 10tallen verkocht, veel leden blij gemaakt.

Ben helaas allang door de 32MB en 64MB modules heen, maar kwam -- tijdens opruimen van m'n kamer -- nog wat geschikte 16MB SIMM geheugens tegen.

Thomann vraagt er 35 euro per stuk voor :confused:
Wat zullen we doen? Ach moet er vanaf. Wisselt voor 10 euro per SIMM van eigenaar. Niet-goed-geld-terug. Dus-niet-geschoten-altijd-mis ;)
Als je je 'unit' mee neemt bouw ik het nog gratis in ook.

Tevens nog 3 externe SCSI CD-Recorders (ideaal geschikt voor inlezen van samplecd's) .. t.e.a.b.

stuur me maar PBtje bij interesse.

zo even alles gesorteerd en hey verhipt! 8o)

de aantallen:
- 9x 16MB a 10 euro
- 2x 32MB a 17,50 euro

*bump*

nog over:
- 7x 16MB a 10 euro
- 2x 32MB a 17,50 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back