behringer BCF2000

Sycorax

Ouwe rot
Heeft er iemand hier ervaring met de BCF2000 en cubase SX?

Kan je meer dan 8 kanalen besturen door met een knopje de volgende 8 faders van cubase op te roepen (à la Yamaha 01x, mackie control) ? En die knopjes bovenaan elk kanaal? Zijn die zelf instelbaar? Mute, Solo?

Re: behringer BCF2000

Origineel geplaatst door Sycorax

Kan je meer dan 8 kanalen besturen door met een knopje de volgende 8 faders van cubase op te roepen (à la Yamaha 01x, mackie control) ? En die knopjes bovenaan elk kanaal? Zijn die zelf instelbaar? Mute, Solo?

ja dat kan,

sterker nog op de behringer site kun je een mackie control viewer downloaden.
Door de bcf in mackie control mode op te starten heb je een mackie control tot je beschikking.

Al deze info staat op de behringer site.

Re: behringer BCF2000

Origineel geplaatst door Sycorax

Kan je meer dan 8 kanalen besturen door met een knopje de volgende 8 faders van cubase op te roepen

Zeker.. Je kan via de generic remote zowat oneindig veel kanalen besturen met een enkele preset op je BCF. De Mackie-mode gebruik ik niet eens.

goeie poeier, die BCF met SX samen. :okdan:

Re: Re: behringer BCF2000

Re: Re: behringer BCF2000

Origineel geplaatst door quifster
ja dat kan,

sterker nog op de behringer site kun je een mackie control viewer downloaden.
Door de bcf in mackie control mode op te starten heb je een mackie control tot je beschikking.

Al deze info staat op de behringer site.

Ja, dan moet je wel even goed zoeken.
Alleen de BCF, en dus niet de BCR, en dat vanaf firmware 1.06.
Voor de handleiding moet je ook even de bijbehorende firmware manual doorlezen.

even een vraag (ik heb de handleiding al gedownload maar kan het zo snel even niet vinden)

Ik heb een laptop met 2 usb ingangen die zijn allebei bezet (souncard en muis)

Kan ik de midi out van de bcf2000 gewoon verbinden met de midi in van mijn geluidskaart en zo bijvoorbeeld fm7 bespelen?? dus niet via usb??

JUR: dat kan zeker, er zijn 4 modi voor usb aansluiting, en 4 voor midi aansluiting. Moet je in de handleiding even kijken, daar staat het wel duidelijk in.

Back