Hoe krijg ik mijn eigen geluiden van mijn keyboard via Cubase opgenomen (ik beginner)

QT*

Nieuwkomer
Hoe krijg ik mijn eigen geluiden van mijn keyboard via Cubase opgenomen (ik beginner)

Helow mensen,

Ik heb sinds kort Cubase SE in mijn bezit, ik helemaal blij. Helaas weten mijn hersentjes niet zo goed hoe het allemaal werkt. Ik ben al zo ver dat ik een melodie op zo'n midi spoor geval kan krijgen, helaas zijn het niet de geluiden van mijn keyboard en klinkt het niet zo als het zou moeten klinken. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?? ( of praat ik hier over het onmogelijke :confused: ? )
Als vast heel erg veel bedankt.

Oke ik niet slim. ik kan het niet vinden ( bloos bloos dubbele bloos )

Oke, heb ik gedaan, maar eej, werkt niet :S ik vat er nix meer van!!! ik krijg mijn eigen geluiden nog steeds niet op genomen,
Ben i kgewoon verkeerd bezig?
( ik heb een handleiding, engels...maar jah. mijn engels stelt niet veel voor)

Ok, weet je dan wel zeker dat je wat opneemt?
Verschijnt er een track nadat je gespeelt hebt en je opname gestopt heb?
En als je dan op die trackt dubbelklikt staan er dan noten in die track, controleer dat eerst even en zorg dan dat de out naar jouw synth staat en controleer het midi kanaal en eventueel kan je een instrument kiezen.

Dank jullie wel mens, jullie hadden gelijk, het is me al gelukt :D dan je

Hej mensen ik had nog een vraagje. Het schijnt dus dat je bij Cubase ergens de geluiden moet instellen...maar ik snap er niet veel van. Nog behulpzame gasten hier ?

Jij beginner. Waarom dan Cubase gekocht?

Wil best helpen hoor maar ik denk dat je óf je eerst goed moet verdiepen in de hele cubase / midi / audio materie, óf je vragen iets duidelijker formuleren:
"Het schijnt dus dat je bij Cubase ergens de geluiden moet instellen..."

Wat bedoel je precies? Wat wil je doen?

Back