19inch Line Mixer

Status
Please reply by conversation.

DaPruli

Humongous
Een 19 inch line mixer dus, met in ieder geval 16 mono kanalen.

Eventueel te ruil een 17inch TFT monitor Prolite 431S Black. Een super monitor (duur en nieuw), maar door een transport foutje zitten er dode pixels op. Dus is nu wel wat minder waard. Wel goed te gebruiken, zeker als tweede monitor.

Kom met een bod, alleen cash is voor mij ook geen probleem. :bekdicht: (wat zeg ik nou :confused: )

Ja dit zoek ik kwa kanalen, inserts, afmetingen etc. Hoe is de geluidskwaliteit? Het liefst heb ik een zo neutraal mogelijk geluid? Ben je tevreden over je M160, Slipperman???

Heb eventueel een Roland M16-E te koop/ruil.
Doe maar een voorstel......

Ik wil de mixer gaan gebruiken voor multitracken. Dus ik wil graag per kanaal een signaal output. Als ik het goed begrepen heb kan dat niet met de M160. Wel jammer, voor de rest een prima mixer.

Bestaat er eigenlijk wel een line-mixer die individuele uitgangen heeft? Anders mogen gewone 19inch mixers ook worden aangeboden :biertje: ...

line mixers hebben nieut wat jij zoekt. Die mixen naar een stereo output en zijn dus eerder voor bijvoorbeeld live of niet multitracks.
De geluidskwaliteit is zeer goed. Was destijds top of the bill.

Heb em ondertussen al zeker een jaar niet meer denk ik maar hij beviel uitstekend !
Puik ding met faders !

Status
Please reply by conversation.
Back