Zware fout melding,kan ik nog saven?Help mij aub.(logic)

justin

Shauna
Nou... Ik ben dus bezig met een trackie,liep allemaal soepel toen opeens mijn logic scherm opeens geteisterd werd door een foutmelding;Problem in Copy to undo to song. Ik kan gewoon niets meer en was super lekker bezig. Ik heb deze dag me track 1xhandmatig gesaved. Wat moet ik doen!... Is het uberhaupt mogelijk wanneer ik alles afsluit dat ik deze file nog ergens kan aantreffen op me computer,los van de file die ik wel gesaved heb? Ik kan gewoon niets meer de foutmelding herhaald zich telkens weer wanneer ik er op click.

Gebruik CTRL+S of Appeltje+S om op te slaan, en kijk dan via de verkenner / whatever of de tijd van het bestand op zonet staat. Wel een aardige kans dat je eventuele problemen mee saved over die file heen. Misschien een goed moment om iedere save een andere naam te gaan geven voortaan ;)

bij sommige programma,s als je saved op de zelfde naam dan wordt de vorige save niet echt overschreven maar die wordt dan in een andere map geplaatst

dus misschien even zoeken en kans dat je je vorige safe nog vindt

Bij een applicatie als microsoft office is het makkelijk. Stekker eruit trekken (gaat bij een laptop niet op).

veel applicaties werken met een tijdelijk bestand dat pas wordt verwijdert indien de applicatie is afgesloten. Als je de stekker eruit trekt dan gebeurt dat dus niet.

Niet de netste methode maar kan bij sommige applicaties wel werken. Dan opnieuw starten, tijdelijk bestand renamen en je bent weer het mannetje.

Tis maar een idee!

damnn kut eraan.. weet helaas niet de oplossing voor je... door een aantal voorvalletjes in het verleden save ik mn tracks tussendoor regelmatig en dan op met een ander nummer erachter, ik begin met 001 .. zodat ik altijd terug kan grijpen naar een wat oudere versie mocht er iets mis gaan...

Logic maakt ook back-up files aan. Op mijn Mac vind je die bij het originele bestand, in een mapje met dezelfde naam, met .bak erachter. Het kan overigens wel zo zijn dat je dit eerst aan moet zetten in preferences, dat weet ik zo niet even uit mijn hoofd.

Vergelijkbare discussies

Back