Waldorf Wave te koop belgie

Volgens mij stond deze al een keer eerder te koop...
Op eBay staat er ook een goedkoper en met flightcase!

50_12_sb.JPG

Origineel geplaatst door Leo
mooie warme herinnering noemt ie dat.

door uitbuiting van mexicanen een beetje luxe leven leiden.
en ralph gaat vast niet alleen, want xubux en die andere eindhovenaar (naam even kwijt) gaan vast ook mee!
die mexicanen lopen zich de benen uit het lijf. koop dan die wave maar.

He Leo heb je een slechte dag of wat...Ik heb gewoon vakantie gevierd man...veel euros daargelaten enz enz....

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Leo
mooie warme herinnering noemt ie dat.

door uitbuiting van mexicanen een beetje luxe leven leiden.
en ralph gaat vast niet alleen, want xubux en die andere eindhovenaar (naam even kwijt) gaan vast ook mee!
die mexicanen lopen zich de benen uit het lijf. koop dan die wave maar.

Tja, moeilijke keuze: of je buit mexicanen uit op je vakantie of je gaat voor de Wave, die in elkaar is gezet door uitgebuite Chinezen en Europeanen. ;)

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Tja, moeilijke keuze: of je buit mexicanen uit op je vakantie of je gaat voor de Wave, die in elkaar is gezet door uitgebuite Chinezen en Europeanen. ;)

hahahaha...

het valt allemaal we mee met de uitbuiting in Mexico

uiteindelijk betaald er iemand de rekening...helaas...

Heb hier zowel een WAVE als twee MW1's staan en kan melden dat die beslist niet hetzelfde klinken... :D

5000 euro vind ik behoorlijk veel trouwens, zeker als ie gewoon 16 stemmen heeft.

de CEM chips in de de Microwave 1 B revisie zijn dezelfde als die later in de WAVE gebruikt zijn (CEM 3387). Revisie A van de Microwave 1 had CEM 3389 chips. Dat was de eerste Waldorf synth (1989). De WAVE is van '93.

Ondanks dezelfde chips in Rev B is de filtersound van de WAVE onvergelijkbaar met die van de Microwave. Vergeet niet dat de WAVE ook BP en HP heeft. De UI van de WAVE lijkt bij eerste aanblik misschien als een vliegtuigcockpit maar werkt echt fantastisch. Zodra je een knop aanraakt springt het menu naar die sectie-pagina.

In zijn algemeenheid vind ik de sound van de MW1 eigenlijk het prettigst te gebruiken in een mix. De WAVE is ERG aanwezig. Het geluid "plakt" aan alle kanten en je (ik) pik(t) hem er zo uit.

Maar de aanblik van de WAVE in zijn algemeenheid he? :) 8o) 8)

Boele (zie voor een plaatje ook: http://www.synthmusic.info)

Back