Ff voorstellen

DizzleXia

Stamgast
Hallo Allemaal,

Hierbij wil ik me ff voorstellen!

Ik ben al een aantal jaren actief met het in elkaar zetten van muziek. Laat ik het maar op deze wijze benoemen want "produceren" wil ik het nog niet noemen.

Ooit begonnen met het oude FT2 maak ik nu al een aantal jaren gebruik van Buzz (met vele VST's)
Nu het allemaal een beetje lekker begint te lopen wil ik mijn horizon uitbreiden met hardware.

Mijn gearlist is momenteel beperkt tot:
Behringer Truth Active Monitor speakers
M-audio keystation USB midi keyboard.

Mijn interesse gaat voornamelijk uit in het produceren van hardcore gerelateerde stylen. Wat dat betreft ben ik erg narrow-minded. Andere muziek gaat er bij mij echt niet in!

Ik hoop hier een hoop op te kunnen steken van julllie en wanneer mn budget het toelaat mn home-studio met mooie gear te kunnen uitbreiden!

Grtz. DizzleXia

Welkom

Hardcore is gerelateerd aan veel oudere stijlen dus zo "narrowminded" kan je niet zijn.
Hier een leuk
voorbeeld .

:stupid O nééé..!! We hèbben al zoveel dislectische personen hiero (althans dat excuus gebruiken de meesten..)!!

:D Welkom hè?!

Origineel geplaatst door Zoidsity
:stupid O nééé..!! We hèbben al zoveel dislectische personen hiero (althans dat excuus gebruiken de meesten..)!!

:D Welkom hè?!

Hehe dan hoef ik dat excuus iig niet meer te gebruiken als ik binnenkort een foute noob opmerking maak ;-)

Thanks!

:geslaagd: "Domme vragen bestáán niet.. " 8o) :D :dubbel:

Nee, vraag/zeg maar raak. Let wel dat er al véééél besproken is op dit forum en dat er nòg meer terug te vinden is via 't "zoeken"-programmaatje hiero.

Nogmaals: welkom :biertje:

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
weer een hardcore freak erbij.. altijd leuk :)

welkom.. :biertje:

En nog een oudgediende van het MOH-forum van vroegah hiero :-):biertje:

Welkom hier op dit forum :biertje:

Mijn interesse gaat voornamelijk uit in het produceren van hardcore gerelateerde stylen. Wat dat betreft ben ik erg narrow-minded. Andere muziek gaat er bij mij echt niet in!

Zonde, er is zoveel moois en om je daar nu al bij voorbaat voor af te sluiten.

Origineel geplaatst door DizzleXia
En nog een oudgediende van het MOH-forum van vroegah hiero :-):biertje:
ik meende je naam al te herkennen inderdaad :)

hardcore for life is what i am :digital boy and mc rage(hcl6)

okee dan welkom op het o zo mooie forum veel lees plezier

groeten van nog zo een hardcore for life tiep

Origineel geplaatst door renema
Welkom hier op dit forum :biertje:

Zonde, er is zoveel moois en om je daar nu al bij voorbaat voor af te sluiten.

Thanks,
Het is niet dat ik mij er bij voorbaat voor afsluit alleen tot nu toe hebben andere stijlen het gewoon "net niet"

Back