gezocht: middel-eeuwse trompet riedel!

olafmol

[EXPANSIONS]
allo! ik ben heel erg hard op zoek naar zo'n middeleeuwse introductie/aankondigings-trompet-riedel . Je weet wel, zo'n heraut met een trompet met vlag eraan die dan bij binnenkomst van de koning zo'n tatatataaaa dingetje blaast. Weet iemand een kant-en-klare sample ergens, of evt een stukje notenschrift of midi hiervan? tnx!!!

Olaf

Origineel geplaatst door Tom 32
Misschien is het begin van de tune van Ivanhoe iets?

nah, moet meer zo'n introductie dingetje zijn, niet een hele tune

ik heb het ook niet over een hele tune.....ik heb het over het begin van de tune...
Trompetriedeltje(of hoorn)....jongetje(in een boom) roept Ivanhoe, nog een keer riedeltje en nog een keer "Ivanhoeeee" en dan pas de tune.

trompetjes

trompetjes

hoi,

ik heb net een aantal leuke ingespeeld voor een cd voor een bepaalde pretpark in k'heuvel

zeg maar waar ik het naartoe kan mailen (mp3'tje met stuk of 6 riedeltjes).

gr,
rene
www.skizzo808.com

stukje uit Shrek 2 samplen? Je kunt ook op doom9.org een ac3 ripper downloaden en vervolgens het resultaat van de dvd-audiotracks-rip converteren naar wav :) Werkt prima

thanx mannen, ben uit de brand voor nu! ;)
heb de intro van ivanhoe in mp3 formaat gedownload, door recycle gejast en een paar nootjes in een nieuwe volgorde ingespeeld..klinkt prima ;)

gatver, tis ook nooit es goed he!

naja.... heeft iemand toevallig ergens die trompet-riedel van "aanvalluh!!!" . ja ik weet het..

Olaf

Back