Voer voor m`n Esi2000

Status
Please reply by conversation.
D

Deleted member 18007

Guest
Is iemand in het bezit van de CD`s die meegleverd werden met zijn/haar Emu Esi2000.
Heb er één (ESI2000) nu, maar geen CD`s....aaaaah wat jammer. Dus als iemand me hier aan kan helpen...

Ook ben ik op zoek naar Win-Emu..Op Inet gezocht, maar de uiteindelijke link is dooooood...

Ook zou een originele hardcopy manual fijn zijn...

Anders nog iets???...Nee bedankt en ik hoef geen zegeltjes :okdan:

Excuus, Ik bedoelde het programma Esi-Win natuurlijk. Gelukkig was iermand zo vriendelijk deze eerder als attachment hier op het forum te posten. :okdan: Ik weet nu dus waar die 6 rode letters boven in de hoek voor staan.

Nog wel zoekende naar de CD`s. Iemand ???????

de cd;s die bij de emu esi's horen zijn voor een paar euro de stuk op ebay te krijgen. Zijn geloof ik 5 volumes van. Heb 1 cd hier liggen met etnische dingen. Naja zelf even kijken wat je nodig hebt? De emu serie bevat veel orchestraal, etnisch, oudere dingen (elec. pianos en orgels etc.) en wat percussion stuff. Weinig moderns. Voor de Esi4000 is er nog wel een aparte serie uitgebracht met wel modernere dingen. Echt ebay kan je voor paar euro de stuk aan die dingen helpen... Haal daar altijd me samplecd's vandaan (lekker cheap !)

Slipperman dank voor de tip! Ga ik onthouden...
Inmiddels heb ik een backup gevonden (met behulp van forumlid) van de originele sampleCD`s, waarvoor dank !

Goed twee van de drie wensen zijn voor elkaar. Kan iemand mij nog helpen aan een handleiding (hardcopy)?

Status
Please reply by conversation.
Back