D demian Ojee Lid sinds 20 januari 2003 Berichten 17.908 8 oktober 2005 #1 MidiSport gezocht, type maakt niet uit..
D demian Ojee Lid sinds 20 januari 2003 Berichten 17.908 8 oktober 2005 #2 . Attachments rodetong.gif 4,5 KB · Bekeken: 57
Alexander F.T.W. Lid sinds 11 juli 2003 Berichten 2.125 Locatie Québec/NL 8 oktober 2005 #3 Ok, hier kan ik de lol wel van inzien! Alleen nu hoop ik dat mensen mijn verzoek nog serieus nemen, want ik heb echt een midisport nodig...
Ok, hier kan ik de lol wel van inzien! Alleen nu hoop ik dat mensen mijn verzoek nog serieus nemen, want ik heb echt een midisport nodig...
D demian Ojee Lid sinds 20 januari 2003 Berichten 17.908 8 oktober 2005 #4 Origineel geplaatst door Alexander Ok, hier kan ik de lol wel van inzien! Alleen nu hoop ik dat mensen mijn verzoek nog serieus nemen, want ik heb echt een midisport nodig... Zie meer... hehe .. okido .. kan weer op
Origineel geplaatst door Alexander Ok, hier kan ik de lol wel van inzien! Alleen nu hoop ik dat mensen mijn verzoek nog serieus nemen, want ik heb echt een midisport nodig... Zie meer... hehe .. okido .. kan weer op
G geenlidmeer081224d Gedeactiveerd account Lid sinds 20 juli 2004 Berichten 1.496 Locatie . 8 oktober 2005 #5 Pff ipv de moeite nemen een topic te openen had ik em even bij Vreetbak besteld voor 40 tientjes ofzo
Pff ipv de moeite nemen een topic te openen had ik em even bij Vreetbak besteld voor 40 tientjes ofzo
Alexander F.T.W. Lid sinds 11 juli 2003 Berichten 2.125 Locatie Québec/NL 9 oktober 2005 #6 Origineel geplaatst door Carnivore Pff ipv de moeite nemen een topic te openen had ik em even bij Vreetbak besteld voor 40 tientjes ofzo Zie meer... voor: € 65,- (en dit topic is een grap, waardoor dus mijn verzoek helemaal in het niet is verdwenen....)
Origineel geplaatst door Carnivore Pff ipv de moeite nemen een topic te openen had ik em even bij Vreetbak besteld voor 40 tientjes ofzo Zie meer... voor: € 65,- (en dit topic is een grap, waardoor dus mijn verzoek helemaal in het niet is verdwenen....)