Arp Odyssey MK III

Status
Please reply by conversation.
volgens mij heeft modular marty nog een avatar in de aanbieding, al die er nog is....

wat is het verschil trouwens tussen make 1, 2 en 3?
(heb pas de odyssey van mdv gekocht en dat is dan een make 2 met moog filter, maar mij klinkt ie gewoon als een lekkere odyssey, net als de vorige (witte) die ik had.)

hou het trouwens in de gaten, want je kent me, voor je het weet staat die odyssey weer te koop en lever ik m af bij zestienhoven ;)

ok, duidelijk.
maar zo groot zijn de verschillen toch niet?
ik vind trouwens de pitchbend draaiknop veel beter dan de 3 rubber knoppen (zaten op de axxe die ik ooit had).
ook handig is het grote middenbereik van de potmeter, zodat je altijd wel goed zit als je de pitch terugbrengt naar 'normaal'.

om te zien vind ik de witte trouwens de allermooiste. en dat dunne filter beviel eigenlijk ook wel.
heb er vandaag weer wat mee gespeeld (met de vorige veel te weinig gedaan) en de odyssey is inderdaad een heerlijke synth.

Origineel geplaatst door Leo
ok, duidelijk.
maar zo groot zijn de verschillen toch niet?
ik vind trouwens de pitchbend draaiknop veel beter dan de 3 rubber knoppen (zaten op de axxe die ik ooit had).

Zoals je weet is die Axxe van jou naar mij verhuisd.
Fijne synth was dat. Inmiddels heb ik een Odyssey Mk2 en ik moet zeggen dat het grootste gemis aan die oddy voor mij juist dat proportional pitch control is (die witte vlakken voor pitch bend voor diegene die het ff niets zegt).

Ik moet er ook bijzeggen dat ik het geen gemis van doorslaggevende aard vind. Die draaiknop werkt ook prima hoor. Maar ik vond dat PPC wel aardig omdat op geen andere synth die ik heb zoiets zit. Het was dus aan aanvulling voor me.

modular marty heeft (oa) een avatar te koop.
al een tijdje eigenlijk en echt reageren doet ie ook niet, dus misschien is alles al weg, maar je weet maar nooit.

Status
Please reply by conversation.
Back