[gespot] 777

C738

Meubilair
Gespot op www.musicgear.de :

777 invullen in de zoekbox en op enter drukken.

hi verkaufe hier eine FUTURERETRO FR-777 ,serien nummer:FR3D71499238 also nummer 238 wichtig da ab nummer 300 ein anderes "motherboard-design" verwendet wurde (das machte sich klanglich sehr bemerkbar,ob zum guten ist reine geschmackssache) nach angaben von Futureretro wurden lediglich 700stück dieser krassen maschiene gebaut die FR-777 ist in einem guten gebrauchten zustand FP: 750Euro + versand

750 euro ex verzending... goeie prijs als je het mij vraagt.

-C-

De lagere serienummers hebben een ander distortion cirquit dan de hogere, dat is voor zover ik weet het verschil.

-C-

net wanneer ik geen geld heb maar blijf ze posten want er komt een dag dat ik geld heb wanneer weet ik niet maar die dag ga ik een 777 halen :D
je deed die van jou toch ook weg voor 800 ?of o nee kon m een keer bij je uitproberen dat was het !!!
mijn 777 obsessie is dankzij jouw weer aangewoekerd hehehehhee8~

..

..

ik heb vorige keer een beetje knopjes mogen draaien aan de 777 van elctrodanser en wat is het een mooi machientje!
:{ :halleluja had ik maar meer geld.... nou ja kheb al een vaste baan dan komt et geld ook vast wel vroeg of laat.... als het goed is.....

Back