organix
Synth DIY Goeroe
Heey Allemaal,
Wat leuk dat er een voorstellings rubriek is, zal ik maar even gebruik van maken
Ik ben Laurens, 25 jaar en woon in de omgeving Rotterdam. Ik ben pas afgestudeerd aan de Hogeschool Rotterdam richting elektrotechniek.
Een van mijn grootste hobby is synthesizers (was ook wel te verwachten :p). Vroeger heb ik
veel met FastTracker 2 gewerkt. Het "muziek brouwen" is een beetje op de achtergrond
geraakt de laatste jaren. Ik speel in m'n vrije tijd nog wel veel "real-time" piano en synthesizer.
Tweede grote hobby is elektronica, dat is ook mijn vakrichting. In mijn vrije tijd ben ik veel bezig
met het ontwerpen van hardware met microcontrollers en het programmeren in assembly. Ik
ben vooral geinteresseerd in de antieke analoge synthesizers, en nog meer geinteresseerd in het
zelf bouwen er van.
Ik hoop hier op het forum beetje dezelfde personen tegen te komen
Wat leuk dat er een voorstellings rubriek is, zal ik maar even gebruik van maken
Ik ben Laurens, 25 jaar en woon in de omgeving Rotterdam. Ik ben pas afgestudeerd aan de Hogeschool Rotterdam richting elektrotechniek.Een van mijn grootste hobby is synthesizers (was ook wel te verwachten :p). Vroeger heb ik
veel met FastTracker 2 gewerkt. Het "muziek brouwen" is een beetje op de achtergrond
geraakt de laatste jaren. Ik speel in m'n vrije tijd nog wel veel "real-time" piano en synthesizer.
Tweede grote hobby is elektronica, dat is ook mijn vakrichting. In mijn vrije tijd ben ik veel bezig
met het ontwerpen van hardware met microcontrollers en het programmeren in assembly. Ik
ben vooral geinteresseerd in de antieke analoge synthesizers, en nog meer geinteresseerd in het
zelf bouwen er van.
Ik hoop hier op het forum beetje dezelfde personen tegen te komen