ik ben op zoek...

Space_Cees

Nieuwkomer
ik ben op zoek naar een volledig nummer, ik heb maar een korte sample, het is erg bekend volges mij, mischien iemand?????

Attachments

• wat is dit.mp3
    627,8 KB · Bekeken: 95
Ola,

Het is G-spot (Schiet me niet dood als ik ernaast zit).
Ik zal even voor je kijken ;o)

Ps. je bedoel dat het volledige nr. wil, toch?

**EDIT**

Ja Kut!
Het is inderdaad "Bart Claessen aka Barthezz - On The Move [2001]"

Zal even kijken of ik een link kan vinden voorje

Laatst gewijzigd:
barthezz-on the move.

Barthezz indeed, die geen cent aan dit nummer heeft overgehouden omdat hij helemaal werd kaalgeplukt door zijn uitgever en zelfs werd aangeklaagd door de Franse doelman Barthez. Gezellig toch, de muziekbizz :D

ps,

Aardig detail: hij vertelde ooit dat hij dit complete nummer had gemaakt met een akai s3000-sampler en een geleende sampler omdat er geen geluidjes meer inpasten, en hij het afmixte op een analoge Behringer-tafel met de huiskamerspeakers van zijn opa.

Origineel geplaatst door bombario

Aardig detail: hij vertelde ooit dat hij dit complete nummer had gemaakt met een akai s3000-sampler en een geleende sampler omdat er geen geluidjes meer inpasten, en hij het afmixte op een analoge Behringer-tafel met de huiskamerspeakers van zijn opa.

lijkt me heel erg sterk...misschien alleen de demo

Origineel geplaatst door bombario
Barthezz indeed, die geen cent aan dit nummer heeft overgehouden omdat hij helemaal werd kaalgeplukt door zijn uitgever en zelfs werd aangeklaagd door de Franse doelman Barthez. Gezellig toch, de muziekbizz :D

:stupid :stupid :stupid je zou voor minder :stupid :stupid :stupid

Heeft hij nog iets gemaakt daarna? Vond dit echt wel een leuke plaat

hij is nu ook weer bezig onder zijn eigen naam

Origineel geplaatst door Bass
lijkt me heel erg sterk...misschien alleen de demo

Waarom niet? Dave Clarke releaste ook veel met een S3000 en een Dj mixer (en 1 of andere sequencer natuurlijk).

ik stuur je een mp3tje via mail

Origineel geplaatst door Acidfever
Waarom niet? Dave Clarke releaste ook veel met een S3000 en een Dj mixer (en 1 of andere sequencer natuurlijk).

Ja maar Dave Clarke is minder synth based. Luister de betreffende track maar, dat moet je niet met een sampler willen doen.

Back