Workshop Alesis Andromeda

Pim

Synthgod
Synthgods!

Zaterdag 14 september geef ik bij Nederland Muziek, Almere een workshop over de Alesis Andromeda.

Je kunt na afloop vragen stellen, ouwehoeren (ook over andere synths!) en zelluf op Andy spelen natuurlijk.

Aanvang workshop: 12 uur.

flyer1.jpg

Origineel geplaatst door bob303vs909
Pim, had jij vroeger niet een website?

Yep: www.dancewave.nl

De website bestaat nog steeds maar gaat niet meer over synthesizers. (en ik heb er niets meer mee te maken)

ah...vadaar...die database van reviews door gebruikers, is die nu verdwenen? vond ik namelijk wel goed eigenlijk.....is het anders niet een goed idee om die ergens anders toegankelijk te maken? hier bijvoorbeeld?

Origineel geplaatst door bob303vs909
ah...vadaar...die database van reviews door gebruikers, is die nu verdwenen? vond ik namelijk wel goed eigenlijk.....is het anders niet een goed idee om die ergens anders toegankelijk te maken? hier bijvoorbeeld?

Ik beloof je plechtig de Synthbase weer toegankelijk te maken.
Dit jaar nog - beloofd!

gaaf die workshop.. ik heb laatst een beetje met de andromeda gespeelt. Wat een apparaat. niet normaal.... nog ff 30 jaar doorsparen ;)

Als je de kans krijgt om je vingers op het toetsenbord te leggen! Volgens mij best wel een groot evenement. (ben er nog nooit geweest)

Back