De JERKER van Ikea icm met een 88key board

Ik heb er eentje. werkblad is 110 cm breed. Heb er een 5 oktaafs keyboardje op staan. 2 19" monitoren passen er ook makkelijk op :) monitortjes ernaast. Vooral mooi omdat het zo`n stevig bureau is. Niet zo`n cheap-ass houten in elkaar schroef setje.

of je kunt een Quiklok Z600 overwegen....

ik ben in onderhandeling voor dit mooie meubel

ff zoeken op het forum... staan plaatjes op van dit meubel....

is wel tussen de 500 en 699 euro

Suc6

ik ben dik tevreden met de jerker,

ik heb er nog 1 plank extra besteld.

Attachments

• jerker.jpg
    jerker.jpg
    143,9 KB · Bekeken: 122
Origineel geplaatst door lcasei

Nog een plank besteld! Ga je nog verder met stapelen? :D Ziet er gezellig druk uit :kroon:

ik heb een orginele "first edition" Jerker! met alle uitbreidingen: grote en kleine zwenkbare plank aan elke kant, 1 plank 20 cm boven het buroblad en nog een verlenging + plank er bovenop. en natuurlijk de uitschuifbare muis en drank-plankjes ! Ik heb nu alle ruimte maar toen ik nog klein behuisd was was de Jerker echt ideaal met ruimte voor van alles & nog wat en ditto draagvermogen.

kostte toendertijd een klein vermogen (terwijl ik heel arm was) en een hernia maar ik heb er nu al > 10 jaar plezier van en doe hem nooit meer weg. heb 'm vorig jaar voor het eerst uit elkaar geschroefd en verhuisd en dat heeft-ie prima overleefd (zoals verwacht). de Jerker is, in tegenstelling tot veel andere Ikea "producten", echt built to last. aanrader !

waar woon je? kom ik wel eens langs8~ :D

maar ik heb thuis geen ikea hoor
:D
normaal moest onder de quote de foto nog komen ;)

Back