amt 8 voor 14,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

actionHank

www.n00b.nl
kijk is wat ik gevonden heb :) amt 8 voor 14,-

feed.jpg

tis niet ge-fotosjopt ofzow, check zelf feedback.nl :)

voor de gein allemaal gewoon gaan bestellen :)

Op alle artikelen en prijzen vermeld op deze site geldt: Prijswijzigingen onder voorbehoud - zolang de voorraad strekt.Feedback is niet verantwoordelijk voor typefouten.:confused:

tja als ik hem niet voor 14 € krijg neem ik hem niet aan..
ja toch?

gelukt ik heb het uitgeprint dus, ik heb ooit door een
fout van de winkelier gratis nieuwe spaeakers uit de winkel gehaalt door een fout op de omschrijvings kaartje in de winkeler stond inc en het was exc speakers

nou ik neem trouwens aan dat ik wel een mailtje krijg van feedback. waarin staat dat de prijs niet klopt..

sorry hoor ff schopen :)

sorry hoor ff schopen :)

Origineel geplaatst door Van Dale
<font SIZE=2 COLOR="#800000"> <b><big>na´ïef</big></b> (bn.)</font><dl><dd><dd><b>1</b> onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling => <i>argeloos</i>, <i>ingénu</i>, <i>in alle onschuld</i></dd><dd><b>2</b> getuigend van beperkt begrip => <i>onnozel</i></dd></dl>

.... of zie ik het nou verkeerd?

Zouden ze kapot zijn? Zo goedkoop kan nooit!

(grmbl......)

als ze echt zo dom zijn om hem optesturen voor 14 € dan ga ik ze gebak brengen:)

Re: amt 8 voor 14,-

Origineel geplaatst door actionHank
kijk is wat ik gevonden heb :) amt 8 voor 14,-

voor de gein allemaal gewoon gaan bestellen :)

Zullen we voor de gein jou even met ze alle een mailbom gaan sturen ????

is niet eens via rechtswege afdwingbaar, bij die lage prijs moet bij je zelf een belletje gaan rinkelen "er klopt iets niet"

Tja, laat ik toevallig vandaag bij Feedback geweest te zijn... Daar stonden dacht ik andere prijzen ;)

Muffin heeft me toch een paar mooie basgitaren gezien... Is wel geen synth maar ik denk dat er binnenkort eentje hier staat :) Hopelijk voor 14 euro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back