7 million bicycles

pjeut

Ouwe rot
Hebben jullie dat nieuwe nummertje van Katie Melua, 7 million bicyles, gehoord? Het nummer en tekst zeggen mij niet zo veel, maar..... het intro en tussendoor....ik heb maar één omschrijving: een Mellotron die op volle zee bruut door Wilma genomen wordt.

Hebben jullie een idee hoe ze dit fluitige geluid gemaakt hebben? Wat vinden jullie er van?

Oké...

Oké...

... twee d'r bij. 'k was al bang dat ik 99 luftballons zou schrijven. Dus een geconditioneerde reactie.

Maar terug naar het geluid.

Hebben jullie een idee hoe ze dit fluitige geluid gemaakt hebben? Wat vinden jullie er van?

Ik denk dat het wel eens een fluit zou kunnen zijn ;) .

Het liedje zelf vind ik vreselijk, mieeeeeerzoet!
En dat gedoe met af en toe een woord veel harder zingen dan de rest, en dat 'slepen' naar de goeie toonhoogte had ik na 'the closest thing to crazy' wel gehoord....

't nummertje...

't nummertje...

...is wat mij betreft een niemandalletje. Maar juist dat intro doet je gelijk de oren spitsen.
Dus wat dat betreft als teaser heel slim gearrangeerd.

Maar even terug naar dat geluid. Is dat nu gewoon een Mellotron of een mellotron-sample? Ik vind 'em wel heel erg "out of tune", meer dan ik bij de meeste mellotron-samples tegenkom.

Wat ik zeg... is het niet gewoon een fluit... je weet wel , zo'n ding waar je op blaast....

Ik heb trouwens even geteld... het zijn 9 million bicycles... dat zingt ze ook...

Katie mag anders wel eens even op mijn fluit blazen !! Een schatje is het..... :D

hoeveel fietsen heeft nederland eigenlijk :confused:

Back