Help nodig BCF2000

tieske

Nieuwkomer
Hallo ik heb hulp nodig.
Ik heb de Behringer BC2000 gekoppeld aan Cakewalk Sonar in Makie Mode en dat werkt verder prima !

Alleen heb ik net voorbeeld video's gekeken op internet over hoe iemand anders werkt met de BCF2000 en sequencing.
Nu zag ik dat wanneer die een track op solo zet via de BCF2000 de lampjes van de niet solo tracks gaan knipperen.
Bij mij niet er gaat niks knipperen boven de tracks op mijn BCF2000 . Wie heeft dit wel zo ?

En dan nog een vraag die beste meneer drukte op de knop [store] toen kwam de EQ ineens op het scherm van de sequencer (plugin) bij mij ook niet en als ie op Learn knop drukt kan die zomaar een vst plugin in laden via de BCF2000

Als ik er op druk dan verschijnt er ook geen eq plugin of compressor.

Wie herkent dit? bij wie werkt het wel zo goed?

Gaarne help bij deze als het kan

Het "oplichten" van de overige "mute" kanalen gebeurt door de feedback uit je PC. Controleer of je BCR niet alleen data kan zenden, maar ook ontvangt uit je PC. Zelf heb ik tot 2x toe een BCR2000 gehad en weer geruild, omdat beide (!!!!!) apparaten met de usb aansluiting geen data ontving vanuit de PC!!!

Voor het activeren van bijvoorbeeld een plug-in moet je waarschijnlijk in je sequencer in een of andere "generic remote" eea programmeren (in Cubase althans wel). Dit lukte mij in ieder geval niet met de learn knop!

Heb nog niet met sonar gewerkt maar in heb wel een BCF2000, ik moest de firmware updaten via de update utility waarna de drivers geinstalleerd dienden te worden via de mackie control surface werkt hij in bijv. live hier als een tierelier.

Heb nog wel het probleem dat hij soms geen midi ontvangt en zou ook niet weten waar dat aan ligt maar het hinderd niet teveel....

Laatst gewijzigd:
Back