• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha RM1x te koop/ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

unit-23

Ingeburgerd
Aangezien ik er toch niet zoveel mee doe zet ik mijn RM1x te koop. Hij moet zo rond de 300 europa's opleveren of een ander intressant aanbod.

Mvgr,

Unit-23

voor de mensen die em niet kennen:

ik zou deze bak zeker aanraden voor beginners. voor wat verder gevorderden is de geluidsengine niet een aanrader, maar de sequencer zeker wel. erg prettig, erg intuitief.

als ik het geld had zou ik er zo nog een kopen, zodat het live makkelijker is om een aaneengesloten set te spelen (dat is nu een beetje een probleem doordat bij het switchen van user patterns de sequencer een beetje "hikt" omdat ie alle changes van effecten en geluiden in een keer moet verwerken, hier heb ik nog geen oplossing voor gevonden)

Origineel geplaatst door Baseman
Hallo,
Wat had je zelf eventueel in gedachten om te ruilen?

Nou ik ben opzoek naar een Yamaha AN1x of CS2x bij voorkeur
en als ik wat bijleg moet dat vast geen probleem zijn.

Afgelopen zaterdag heb ik hem verkocht en kan nu dus weer doorsparen voor iets anders.

Origineel geplaatst door unit-23

Nou ik ben opzoek naar een Yamaha AN1x of CS2x bij voorkeur
en als ik wat bijleg moet dat vast geen probleem zijn.

Je treft het, Roel heeft namelijk een AN1X te koop staan 8P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back