Mijn andromeda wegdoen voor de neuron?

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
Zit met zo'n luxeprobleem,maar toch kan ik de andromeda niet houden als ik de neuron wil kopen; 4990 euro you know!
De neuron heb ik toevallig eventjes gehoord in een uitzending over de namm 2002 op bbc laat avond en het klonk fantastisch.
De andromeda is niet zo veelzijdig in klank maar de power die er achter zit is met geen pen te beschrijven.En de neuron kan een model van elke sound namaken dus.....?

Ik heb ook altijd dat probleem , eerst verliefd worden op een synth , komt er daarna toch weer een betere uit.Het is en blijft een probleem -
Goed - beter - best (na een jaar is best nog alleen goed en word de best plaats door een andere synth ingenomen)

moeilijk kiezen hé!

groetjes,
marcE
ps - als je hem wegdoet (andromeda)laat eens een seintje , ik ben van Hamme (tussen ST-Niklaas en Dendermonde)

voor die alesis krijg je nog een goeie cent er staat er een op ebay.de op 2500,00 Euro nieuw +2 garantie
maar als je hem zo kort houd zou je hem kunnen huuren heb
je minder afschrijvings kosten

Ik heb eens het voorrecht gehad te praten met een van 20 mensen op deze aardkloot die synth kan programmeren en hij zei mij dat ze de beloftes die gedaan zijn wat betreft de neuron zo goed als niet waar zouden kunnen maken... Is hij eigenlijk al te koop??? is er al een eerste gebruiker???

Ik zou er ff mee wachten, totdat je zeker weet dat die Neuron bugfree zal zijn.

Dit is ontzettend complexe software en ik geloof gewoon niet dat hij bij aflevering helemaal af zal zijn..............en als de verkopen tegenvallen, wordt ie mischien wel nooit af ontwikkelt.

Als ik gewoon objectief zou mogen kiezen, zou ik voor de Neuron gaan.............lekker bizar en de andromeda heeft op mij nooit echt indruk kunnen maken(mischien wel wat betreft dat lelijke uiterlijk)

De Andromeda is een mooie klassieke synth, maar de gekkigheid die je met de neuron kunt uithalen, is de tijd vooruit. Ik heb bij de Messe in Frankfurt met de Neuron gespeeld, ongelovelijk. Ik had ook niet ver daarvoor een Novation Supernova gekocht. Toch geen spijt.

Maar mijn tip. Hou de Alesis en spaar voor de Hartmann.

Die neuron op de messe deed het toch niet?

Nu, baal ik toch wel een beetje hoor. :(

Nou ja, als iemand het toevallig heeft of weet te staan. :)

Tja, persoonlijke mening. De Andromeda houden. Ik heb zelf nooit het geduld gehad te sparen voor zoiets duurs maar heb er wel mee kunnen stoeien. Misschien is de Neuron nu heel gaaf maar weet je zeker dat hij dat over 5 jaar nog is voor jou persoonlijk?

Tenzij je absoluut geen twijfels meer hebt, gaan voor die Neuron. Anders kun je beter op save spelen.

beste marcuuu ik weet niet op hoeveel jouw euro staat maar in belgie komt de andromeda overal rond de 4000 euro te staan.
Of vergis je je niet met de nieuwe synth van alesis,anders bestel ik m'n neuron daar,komt ie daar op zo'n 2500 euro,niet mis!

Back