En weer een nieuw lid

oxoid

soms wel
Ik zal me ook maar even voorstellen:

Ik ben Marc uit Den Haag en ik ben hier nu een klein weekje aan het rondkijken.
Ik ben al een tijdje bezig met muziek maken. Lang geleden vooral met trackers wat ik later wat heb uitgebreid met hardware (Roland W-30 en een TR-606). Dat spul heb ik eigenlijk vrij snel weer verkocht omdat ik te weinig tijd had vanwege studie. Toen heb ik er dus een aantal jaar niks aan gedaan. maar een aantal maanden geleden toch weer besloten om om m'n oude hobby weer op te pakken.
Ik ben op het moment in het bezit van een Roland MC-303, Yamaha TG55 en een EMU esi 2000 wat allemaal staat aangesloten op een Behringer eurorack MXB1002. Ben nog opzoek naar andere leuke gear om het wat completer te maken, maar de financiele situatie wil nog niet erg meewerken.
Ik probeer een beetje techno/trance in mekaar te draaien maar der is nog niet echt iets leuks uitgekomen.

In ieder geval hoop ik nog een leuke tijd te gemoet te gaan hier op het forum. Ik heb al een hoop leuke en handige topics gezien en ik hoop dat ik ook wat toe te voegen heb.

Groet

Marc

Welkom!

Welkom! En vergeet niet de laatste 20 miljoen topics nog even door te lezen.. Morgen word je overhoord..

hihi :D

welkom hierow

Back