Nieuw lid!

marcrundervoort

Nieuwkomer
Hoi,

Ik ben Marc, speel toetsen sinds 1980, heb me een paar jaar bezondigd aan de gitaar, maar ben al jaren weer terug op de witte en zwarte apparaten. Ik speel al jaren in coverbands, mijn huidige band heet Brainwave (voorheen Dizzut). We spelen covers uit de jaren 80, 90 en van het heden van o.a. Phil Collins, Marco Borsato, Van Halen, Robbie Williams en zijn voor ieder feestje in. Ik ben klassiek geschoold pianist van oorsprong maar de Walzer van Chopin speel ik niet meer maar zo weg. Lezen kan ik echter nog steed spriam, zowel noten als accoorden. Naast mijn eigen band speel ik al 14 jaar in de BigBand Hoogeveen, waarmee we Swing en Funk spelen.
Mijn gear heeft zich in de loop der jaren ontwikkeld van de het begin met een Juno 106 via een JX10 naar de onderstaande lijst:
Roland: A80, JX10, D70, JX3P, JV880, S760
Yamaha: CS6X, TG77, P50m
Korg: Polysix
Kurzweil: KMP1
Alles gemixt via een Roland M240 of een Behringer 2442 (heeft EQ)
Ik ben gek op de oude analoge spullen, alleen wordt mijn huis steeds voller...daar staat inmiddels ook een oude Kawai Piano met een goede P50m als geluidsbron.

Dank u! Ben benieuwd wa hier allemaal aan daadwerkelijk liefhebbers rondloopt...;)

Attachments

• setup klein.jpg
    setup klein.jpg
    37,1 KB · Bekeken: 150
welkom:biertje:

Heb je nou dat rack rechts op zo`n eng plastic fragile tuinstoeltje staan????
jij durft!

Zelfs op een tuinkrukje en het staat verbazingwekkend goed. beter dan op een standaard. twee kratjes bier wil ook trouwens.

Back