smartmedia yamaha S80 kopieren ?

elbaco

Nieuwkomer
Hallo,

Deze dummy heeft een S80 van Yamaha. Hij heeft zijn belangrijke performances + patches op een smartmediacard gezet. Als hij dan gekke dingen probeert dan haalt hij de card eruit, zodat hij niets kwijt raakt. Omdat ik laatst een kleine storing had in mijn card wil ik em kopieren (als back-up). Via mijn PC lukt dat niet direct, ik heb hiervoor software nodig, denk ik...
wie helpt me uit de brand????

Re: smartmedia yamaha S80 kopieren ?

Origineel geplaatst door elbaco
Hallo,

Deze dummy heeft een S80 van Yamaha. Hij heeft zijn belangrijke performances + patches op een smartmediacard gezet. Als hij dan gekke dingen probeert dan haalt hij de card eruit, zodat hij niets kwijt raakt. Omdat ik laatst een kleine storing had in mijn card wil ik em kopieren (als back-up). Via mijn PC lukt dat niet direct, ik heb hiervoor software nodig, denk ik...
wie helpt me uit de brand????

Waarom lukt 't niet via je PC? Ik heb zelf geen S80 maar een andere yamaha met martmedia card (motif).
Daarbij kan ik het kaartje met een cardreader gewoon lezen en de data backuppen... Ik zou verwachten
dat dat met de s80 ook kan?

he

he

ik heb een voice editor
ik heb hem nog nooit gebruikt maar het zou moeten werken

geef even je email adres dan mail ik hem toe

stop de kaart in je kaartlezer, ga naar de windows verkenner en naar de map van de kaart. selecteer alle bestanden en klik hier met rechts op, klik op kopieren. Dan ga je naar een map waar je je spulletjes wilt hebben en druk je op plakken. klaar!

Back