remix/edit house of god

het klinkt wel, maar ik vind het een beetje saai eigenlijk...

Laatst gewijzigd:
Toen ik the house of god voor t eerst hoorde als 9 jarig mannetje (op een vage radiozender waar ik altijd
alles met een tapie van opnam) maakte dit nummer grote indruk op me, ik denk dat t zat in de bijna
hypnotiserende loop (iets van vreemde overdrive over een 808conga loop ofzo?)...wat steeds maar door bleef gaan,
ondertussen komt dit nummer me bijna me strot uit doordat ie toen gebruikt is in: like a prayer.... die foute
mashmuziek! De orginele versie kan ik nog waarderen in al zijn eenvoud, in jou versie vindt ik eerlijk gezegd
zeker wel die eenvoud zitten; maar dat is bijna kopieren als ik dat mag zeggen; verwacht van een remix dat
er een nieuwe draai aan een oudnummer gegeven word. Verder klinkt t wel leuk maar had persoonlijk liever
iets gehoord waar meer creatieviteit en eigenheid in zou zitten.

Met alle respect hoor, hoop dat je iets met me comentaar kan!

Jazeker Grooveboy snap ik je beweegreden.

Ik heb deze edit/remix voor de gein gemaakt omdat ik het origineel nog steeds geweldig vind. Mijn opzet is niet geweest om het idee te kopieƫren, maar gewoon lekker klooien met de sounds. Wat ik in mijn openingspost ook al zei; wilde ik het oude gevoel laten herbeleven.

Zoiets als wat ik nu heb gedaan staat ook mijlenveraf van mijn "normale" produkties... Bedankt iig voor je eerlijke mening; in die tijd dat jij negen was stond ik hierop los te gaan en vond het voor mezelf geweldig om dat gevoel weer op te roepen door met de samples te stoeien.

OK jerzz ik had eigenlijk ook wel meer verwacht van een remix van jou, je hebt altijd van die vage gefilterde toffe tracks en nu ik deze remix hoor, vind ik het wel een beetje tegenvallen......misschien moet je maar eens een echte Jerzz remix maken in plaats van deze...en jou eigen draai geven..

Back