Evolution MK-461C

wxd

Nieuwkomer
Hallo allemaal ,
Alhoewel ik het niet leuk vind als eerste berich een vraagje stellen maar ik wil toch jullie mening vragen. Ik ben in mijn vrije tijd bezig met muziek te maken op de computer en na een tijdje werken met reason wil ik nu een midi-controller kopen . Ik heb eerst maudio radium61 gevonden maar na alles wat ik gelezen heb zijn die toetsen toch niet zo goed zeggen sommige mensen , juist ?! Daarna heb ik deze gezien (Evolution MK-461C) en ik vond een goeie midi-keyboard . Wat denken jullie ervan ?
Voor 228 euro , is dir een goeie prijs ?! Zou ik hem kopen of zijn er beter midi-keyb... voor rond deze prijs ?!
http://orbit-proaudio.com/scripts/product.asp?ProductID=656
alvast bedankt.

Wat heb je over ??
"Evolution MK-461C" ?
+ het is geen antwoord op mijn vraag :D
Zoja het is een goede midi-controller , wat is de prijs dan ?
ta

het is aan de dure kant hoor. bovendien voelen de toetsen als speelgoed keys.
De knoppen, shuifjes, potmeters, CC opties zijn daarintegen wel weer perfect.

Ik zou me niet focussen op 1 merk en het internet afspeuren naar goed spul.
midi controllers zijn er in overvloed.

Wat raad je dan aan ? Ik wil iets met goeie toetsen en zoals je zei "noppen, shuifjes, potmeters, CC opties " .
ta

Enige nadeel is dat de rotary's en schuiven geen parameter feedback hebben, maar dat heeft bijna geen enkele midicontroller.

Als je hem wilt gebruiken als 61 toetsen klavier en een paar functies als mod wheel, pitch shift en andere toewijsbare funsties als filter of iets dergelijks dan heb je er een top ding aan.

Ik wil hem wegdoen omdat ik een bcr 2000 heb gekocht en iets met gewogen toetsen wil.

Origineel geplaatst door wxd
Wat raad je dan aan ? Ik wil iets met goeie toetsen en zoals je zei "noppen, shuifjes, potmeters, CC opties " .
ta

Dit is lekker spul. Edirol (roland) PCR-M80

Je hebt 'em ook in de 32 en 49 uitvoering.

Zelf heb ik ook een zeer weinig gebruikte Evolution MK-449 voor 90 euro aan
te smeren, maar dat doe IK niet buiten het marktplaats topic :D

Laatst gewijzigd:
Weet iemand waar ik in belgie ergens kan kopen ? En goede/goedkope winkel in de buurt van brussel ?
ta

Ik ga zelf binnenkort een midi-controller kopen en mijn oog is gevallen op die Edirol PCR-M50 met 49 toetsen...
Dat is gewoon kwaliteitsspul! [kwestie van veel reviews lezen en hier zoeken, keertje mee kloten in een muziekzaak]
En hij ziet er geil uit :P

Back