Viva La Dance Valley

Mart.M...

Ingeburgerd
Om maar even misverstanden te voorkomen ivm. Synthforum contest,heb ik hier de track ook maar even geplaatst zodat het synthforum niet gaat denken dat iedereen van buitenaf maar gaat posten in de contest en daarna nooit meer opduikt.

Bij deze een trackje van mij. De beste zal het wel niet worden,zie contest,maar kritiek en gespui is altijd leerzaam blijkt.
(dank aan ruimte van Alan!)

Style: House,trancy... etc..
Duur: 5.50 min

Linkie,

http://music.dimensional.nl/Mart_Marron-Viva_La_Dancevalley.mp3

Niemand wat kritiek of opmerkingen? Ik kan best wat meningen gebruiken,zou het leuk vinden als je even wat achter laat.

groeten,

Mart.

Ik vind m niet slecht. Zou wel kunnen bij de kassa @ dancevalley.

Af en toe heb ik het idee dat er iets met de timing niet klopt, alsof sommige sporen uit elkaar lopen/zich overlappen.
Muziekaal gezien mag er voor mij wel wat meer melodie in, maar dat is persoonlijk.
De diepe tegendraadse bas vind ik wel goed gemaakt.

Verder heb ik niet veel op te merken.

Bedankt Alan.

Klopt dat er mischien wel wat meer melody in zou kunnen. Persoonlijk heb ik toch voor een licht minimaal structuur gekozen omdat de bass & Zware melodie toch eigelijk voor mij persoonlijk het gene is waar de track omdraait. Maar ik zal de vogende keer eens kijken of ik het wat anders zou kunnen doen.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik persoonlijk niet tevreden ben met de afmixing & mastering etc.. zou volgens mij nog stukken beter kunnen.(overal sound & kwaliteit.) Heb helaas maar een paar tracks opgenomen in audio en eq overheen gegooid,aangezien me laptop dit anders niet zou halen. Ik denk dat wanneer ik dit nog eens zorgvuldiger zou doen,het geheel nog beter en voller zou klinken. Denk dat ik dat nog even een keer ga doen.

Qua breaks vind ik achteraf dat ik hier ook wat meer tijd aan zou moeten besteden. Timing kan weleens kloppen door de audio.

Zal het de volgende keer eens meenemen.

Wil daarbij wel vermelden dat de hele track gemaakt is met een Yamaha module,niet dat het wat uitmaakt maar kan zijn dat het daardoor minder vol klinkt. En daarnaast mist het in mijn ogen goede eq & mixing,zou zorgvuldiger kunnen.
Persoonlijk vind ik wel dat je dit nummer een paar keer moet beluisteren om het te waarderen,mischien leuk te vinden.

Bedankt.

Laatst gewijzigd:
Is er echt niemand behalve Alan die mij mischien wat advies,persoonlijke mening kan geven? Aangezien ik ook nog niet zo heel lang bezig ben en meningen van anderen ook zeer waardeer.

Bedankt alvast.

De track zou zeker niet tegenvallen op een echte beachparty8)
De main lead synth vind ik alleen niet boeiend genoeg.
De diepe lead bass zeker lekkel.
Ik meende zo rond 2:50 er in de track het 1 en ander niet lekker in elkaar overloopt met de percussie of hihats.
Het klinkt iig wat rommelig dan en daarna loopt het wee goed.

Greetz,

Hollywood

:kroon:

Laatst gewijzigd:
Lekker nummertje,al moet ik je er wel op wijzen dat de mix in mijn ogen stukken warmer en beter zou kunnen,met hier en daar wat meer inzet mbt. details!

Zou zeker wel lekker klinken op een echte Beachparty,bloemendaal mischien,na een remake van de mix.:P

Vergelijkbare discussies

Back